Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En fest passer i allefall ikke til første gang. Hvis dere skal tilbringe dagen sammen, så vil jeg absolutt ikke si at en fest er stedet å være på første møte.

 

Prøver igjen.

 

Hvorfor? kan du gi meg en grunn til dette?

 

Pick-Up-Artist

8874787[/snapback]

 

Jeg sier meg enig med PUA, selv om jeg ikke har gjort så mye sjekking selv. Det ligger en del logikk bak det han sier.

 

Hvor har du lært alt dette?? :p

Lenke til kommentar
Og jeg må si meg enig med PUA, og lede henne funker mer enn du kanskje tror.

8874793[/snapback]

Hvis det var meg du siktet til så sa jeg meg enig jeg!

Men ikke så mye som han sier. Det er ikke alle som skal ledes med 90/10.

Kanskje noe, men er ikke alle man trenger å gjøre det med. Ledes ja, men ikke så mye!

 

Upersonlig? Hvor mer personlig kan det bli enn å trekke henne inn i din verden?

Det å dra hu med på fest på day2 er faktisk utrolig comfortbuilding for henne.

8874811[/snapback]

Jeg sa jo at dag2 var greit. Var første date jeg snakket om..

Lenke til kommentar
Og jeg må si meg enig med PUA, og lede henne funker mer enn du kanskje tror.

8874793[/snapback]

Hvis det var meg du siktet til så sa jeg meg enig jeg!

Men ikke så mye som han sier. Det er ikke alle som skal ledes med 90/10.

Kanskje noe, men er ikke alle man trenger å gjøre det med. Ledes ja, men ikke så mye!

 

Upersonlig? Hvor mer personlig kan det bli enn å trekke henne inn i din verden?

Det å dra hu med på fest på day2 er faktisk utrolig comfortbuilding for henne.

8874811[/snapback]

Jeg sa jo at dag2 var greit. Var første date jeg snakket om..

8874825[/snapback]

Day2 ER første date. Day1 er første møte

Lenke til kommentar
Day2 ER første date. Day1 er første møte

8874827[/snapback]

Ikke vær mer vanskelig enn nødvendig!

Selvom du "navner" det sånn så gjør ikke jeg det. Og du skjønte fint at jeg snakket om "første møte" som du kaller det, når jeg skriver første date.

Endret av Iril
Lenke til kommentar
Day2 ER første date. Day1 er første møte

8874827[/snapback]

Ikke vær mer vanskelig enn nødvendig!

Selvom du "navner" det sånn så gjør ikke jeg det. Og du skjønte fint at jeg snakket om "første møte" som du kaller det, når jeg skriver første date.

8874845[/snapback]

 

Kunne ikke dy meg...

Lenke til kommentar

Jeg har leid rom på Motellet, møter deg der om 5, skal bare kjøpe litt ducktape!

 

Men faktisk ganske interessant lesing :p

 

Edit: Gidder ikke lage nytt svar ot så svarer heller her..

 

Ja ductape, ideen om at duckttape er voldsomt likt ducktape, derfor bruke ordspillet til å lage ducktape..

 

Se her!

Endret av Best0
Lenke til kommentar
En fest passer i allefall ikke til første gang. Hvis dere skal tilbringe dagen sammen, så vil jeg absolutt ikke si at en fest er stedet å være på første møte. Det kan dere evt dra på en annen gang. Gå en tur, det er koselig. Jeg er enig i at gutten bør lede, det gjør det litt enklere for jenta som sannsynlivis er like usikker, om ikke mer. Dersom samtalen kommer i stå så er det greit å gå litt uten å prate, men du kan også slenge inn noen setninger som f.eks. "Sånn går dagene", noe som kan få henne til å le. Funker på meg ;)

8874748[/snapback]

 

Feil mener nå jeg.

Kvinner generelt vil vel ha likestilling, dermed bør da ikke gutten lede. Hvorfor er ikke gutter like nervøse som jenter ? Jeg er iallfeall like nervøs.

 

Ordet "fest" er ikke 30stk som drikker seg møkers, men ordet man leter etter er vel heller "sammenkomst", en gjeng med venner som griller og små drikker, ikke noe fyll. Da treffer man den innerste kretsen til personen og det er flere personer så man slipper død-prat, det er ute, det er kanskje hus rundt osv. Man blir mye, mye , mye mindre avslappet da. Ting skal jo være naturlig!

Lenke til kommentar

Jeg er ikke enig hvis der er snakk om en sammenkomst bestående av kun hans venner. Fordi man da ofte kan ende opp med at de andre som kjenner hverandre mimrer, snakker om folk de kjenner og hun kan da ende opp med å sitte der veldig stille. De blir jo ikke akkurat bedre kjent da.

Lenke til kommentar

Da er det jo det med å forstå da, empati. Personen som man er på date med burde jo faktisk tenke over det, å innlede en samtale med det - men jeg forstår det lett blir sånn, jeg har vært i den samme situasjonen der jeg har mer eller mindre gjort jenta usynlig.

bwt, en gutt har gjerne veninner også, dermed prater de også :p

Endret av JD_Scrubs
Lenke til kommentar
snakker om folk de kjenner og hun kan da ende opp med å sitte der veldig stille. De blir jo ikke akkurat bedre kjent da.

8875222[/snapback]

 

Det er jo nettopp det de gjør!

 

Du trekker hun da inn i DIN verden, som er ufattelig viktig ved første date. Tåpelig argument må jeg si

 

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar
snakker om folk de kjenner og hun kan da ende opp med å sitte der veldig stille. De blir jo ikke akkurat bedre kjent da.

8875222[/snapback]

 

Det er jo nettopp det de gjør!

 

Du trekker hun da inn i DIN verden, som er ufattelig viktig ved første date. Tåpelig argument må jeg si

 

Pick-Up-Artist

8875448[/snapback]

 

Jeg er overhode ikke enig. Har du erfaringer fra dette?

Så hver gang han skal møte en ny jente så skal det være sammen med kompissene slik at hun får se hans verden? Tror du ikke jenta da kan blir enda mer usikker? Ikke bare skal hun skal tilbringe tid med en hun ikke kjenner så godt, hun må også forholde seg til en haug av hans venner.

Lenke til kommentar
snakker om folk de kjenner og hun kan da ende opp med å sitte der veldig stille. De blir jo ikke akkurat bedre kjent da.

8875222[/snapback]

 

Det er jo nettopp det de gjør!

 

Du trekker hun da inn i DIN verden, som er ufattelig viktig ved første date. Tåpelig argument må jeg si

 

Pick-Up-Artist

8875448[/snapback]

 

Jeg er overhode ikke enig. Har du erfaringer fra dette?

Så hver gang han skal møte en ny jente så skal det være sammen med kompissene slik at hun får se hans verden? Tror du ikke jenta da kan blir enda mer usikker? Ikke bare skal hun skal tilbringe tid med en hun ikke kjenner så godt, hun må også forholde seg til en haug av hans venner.

8875553[/snapback]

 

Jeg har årevis med erfaring fra dette. Jeg underviser menn i dette. ok?

Når jeg tar med jenter på fest som jeg har Pick'ed up, så er det hvis forholdene tillater det. Hvis det feks er en fest jeg allerede skal gå på, så tar jeg gjerne med meg en day2 dit samtidig. Og det går alltid perfekt.

Vanligvis tar jeg de med på de 7 faste stedene jeg har i Oslo.

 

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar
Jeg har årevis med erfaring fra dette. Jeg underviser menn i dette. ok?

Når jeg tar med jenter på fest som jeg har Pick'ed up, så er det hvis forholdene tillater det. Hvis det feks er en fest jeg allerede skal gå på, så tar jeg gjerne med meg en day2 dit samtidig. Og det går alltid perfekt.

Vanligvis tar jeg de med på de 7 faste stedene jeg har i Oslo.

 

Pick-Up-Artist

8875934[/snapback]

Oki uten å gjøre noe personangrep så må jeg si at jeg ikke syns du er så god i dette at du skal undervise i det.

Når jentene i tråden sier seg alt annet enn enig i det du sier så er det jo noe galt..

 

Jeg syns ikke hun skal være med på en fest/sammenkomst med bare hans venner. Ikke lurt. Med mindre hun er veldig sosial av seg.

De fleste ville trukket seg veldig tilbake av dette. Og det hadde ikke vært å vise henne hans verden, det hadde vært å skremt henne langt vekk.

 

Å vise henne din verden er helt greit, men hun burde ha mulighet til å snakke med noen der, andre enn deg.

Hun må kunne være uavhengig av deg, ellers er det helt galt.

Endret av Iril
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...