Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hey. :)

 

Jeg skal møte ei jente på Søndagen. Jeg så hu første gangen på jobben,så så jeg hu igjen på nettby. Skrev til hun der og hu virka veldig interissert. Jeg fikk nr hennes og begynte og sende masse meldinger med hu.

 

Så det jeg lurer på hva skal jeg starte med og si når jeg møter hu første gang? Er så jævlig flaut :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Hei, så kjekt du ville treffe meg idag"

Så bare finne noen fyllspørsmål av typen:

"hva har du lyst å gjøre/ Er du sulten/skal vi ta noe å spise/ hva har du gjort på i helgen..."

 

Og om det blir stille og du synes det er pinlig, så er det ingen grunn til at hun ikke skulle synes det er like pinlig, etterhvert som dere har sbakket sammen en stund er det like mye hennes "ansvar" å finne ting å snakke om som ditt. Bare ikke si setningen "Fint vær idag sant?"-for mange ganger:-)

Lenke til kommentar
Så bare finne noen fyllspørsmål av typen:

"hva har du lyst å gjøre/ Er du sulten/skal vi ta noe å spise/ hva har du gjort på i helgen..."

 

8872844[/snapback]

 

Ææææ.... wrong.

 

 

Ikke la hun styre showet. Det viktigste av alt er at du leder møtet, og ikke henne. Kvinner vil ikke lede, de vil bli ledet.

så drit i spørsmål som "hva vil DU gjøre". Du skal tross alt trekke hun inn i din verden. La hun få oppleve hvordan du er.

Det beste hadde vært å tatt hun med på en fest e.l. der du også har muligheten til å sosialisere med andre, og du vil kunne vise henne hvordan din verden er.

Vis sosialverdi og at du er alpha i alle situasjoner, så kommer nok dette til å gå helt greit.

Ikke legg for mye verdi i dette, uansett! capisj?

En veldig vanlig newbie feil er at de tror at begge parter i en situasjon bør bidra med 50% av interaksjonen. Men i starten må du bidra med 90%, og forvente at hun bidrar med 10%. Hvis du går i den vanlige fellen med å tro at du kan bidra med 50%, vil hun faktisk kun bidra med 10%. det blir 60% og da vil samtalen ende opp i en "pinlig taushet" som så mange kaller det.

 

Pick-Up-Artist

Endret av PUA
Lenke til kommentar
Så bare finne noen fyllspørsmål av typen:

"hva har du lyst å gjøre/ Er du sulten/skal vi ta noe å spise/ hva har du gjort på i helgen..."

 

8872844[/snapback]

 

Ææææ.... wrong.

 

 

Ikke la hun styre showet. Det viktigste av alt er at du leder møtet, og ikke henne. Kvinner vil ikke lede, de vil bli ledet.

så drit i spørsmål som "hva vil DU gjøre". Du skal tross alt trekke hun inn i din verden. La hun få oppleve hvordan du er.

Det beste hadde vært å tatt hun med på en fest e.l. der du også har muligheten til å sosialisere med andre, og du vil kunne vise henne hvordan din verden er.

Vis sosialverdi og at du er alpha i alle situasjoner, så kommer nok dette til å gå helt greit.

Ikke legg for mye verdi i dette, uansett! capisj?

En veldig vanlig newbie feil er at de tror at begge parter i en situasjon bør bidra med 50% av interaksjonen. Men i starten må du bidra med 90%, og forvente at hun bidrar med 10%. Hvis du går i den vanlige fellen med å tro at du kan bidra med 50%, vil hun faktisk kun bidra med 10%. det blir 60% og da vil samtalen ende opp i en "pinlig taushet" som så mange kaller det.

 

Pick-Up-Artist

8874591[/snapback]

Jeg finnes ikke enig med deg!

 

Han bør absolutt ikke styre showet!

Det bør være en naturlig flyt i samtalen. Og fest er ikke noe smart første gang.

Ta hun med på en kafe og snakk om alt og ingenting. Det er sånn du merker om det er noe "kontakt" mellom dere eller ikke.

Du må absolutt ikke overkjøre hun! Det er det dummeste du gjør.

Hvis alt skal handle om deg, vil hun tro at du bare er en selvopptatt drittsekk og "dumpe" deg.

 

Så ikke stress og la det gå naturlig er mitt råd :thumbup:

Lenke til kommentar
Altså;

"Har du lyst å ta en brus?"

"Skal vi stikke i parken?"

"Har du sett den nye filmen på kino?" etterfulgt av "Vil du se den?"

 

osv.

8874636[/snapback]

 

Nei.

Som jeg har sagt tidligere, få hun til å føle at alt er av impulser. DINE impulser.

"Har du lyst til å ta en brus" (Hvor skal det lede btw?), hadde jeg heller omformulert til

"Oh! Nå fikk jeg utrolig lyst på cola! Er du tørst? Ikke? Nei, men da kan du hjelpe meg å skru av korken. Den er så vanskelig å få av"

"Skal vi stikke i parken" ---> Herlig vær i dag. Vi tar en tur i parken og slapper av før vi bestemmer oss for hva vi skal gjøre i dag (og alt er selvsagt planlagt fra før av).

"Har du sett den nye filmen". ----> Kino er generelt noe dritt å ta med dates på. Grunnen til det er at det tar rett og slett for lang tid, og det leder sjeldent til noe.

Det man burde gjøre er å ta hun med på flere SMÅ ting, så det føles ut som dere har vært sammen i en evighet.

 

LED HENNE!

 

Love

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar
Ta hun med på en kafe og snakk om alt og ingenting.

8874657[/snapback]

Å ta hun med på en kafe er vel veldig uorginalt og kjedelig? Hva med å gjøre noe litt mer orginalt og artig, og du vil da også bli sett på som en mer "artig person" enn hvis du setter deg ned på en kafe, slik som alle andre gjør.

Og å snakke om alt og ingenting ender jo som oftest med døprat uansett.

Lenke til kommentar
Så bare finne noen fyllspørsmål av typen:

"hva har du lyst å gjøre/ Er du sulten/skal vi ta noe å spise/ hva har du gjort på i helgen..."

 

8872844[/snapback]

 

Ææææ.... wrong.

 

 

Ikke la hun styre showet. Det viktigste av alt er at du leder møtet, og ikke henne. Kvinner vil ikke lede, de vil bli ledet.

så drit i spørsmål som "hva vil DU gjøre". Du skal tross alt trekke hun inn i din verden. La hun få oppleve hvordan du er.

Det beste hadde vært å tatt hun med på en fest e.l. der du også har muligheten til å sosialisere med andre, og du vil kunne vise henne hvordan din verden er.

Vis sosialverdi og at du er alpha i alle situasjoner, så kommer nok dette til å gå helt greit.

Ikke legg for mye verdi i dette, uansett! capisj?

En veldig vanlig newbie feil er at de tror at begge parter i en situasjon bør bidra med 50% av interaksjonen. Men i starten må du bidra med 90%, og forvente at hun bidrar med 10%. Hvis du går i den vanlige fellen med å tro at du kan bidra med 50%, vil hun faktisk kun bidra med 10%. det blir 60% og da vil samtalen ende opp i en "pinlig taushet" som så mange kaller det.

 

Pick-Up-Artist

8874591[/snapback]

Jeg finnes ikke enig med deg!

 

Han bør absolutt ikke styre showet!

Det bør være en naturlig flyt i samtalen. Og fest er ikke noe smart første gang.

Ta hun med på en kafe og snakk om alt og ingenting. Det er sånn du merker om det er noe "kontakt" mellom dere eller ikke.

Du må absolutt ikke overkjøre hun! Det er det dummeste du gjør.

Hvis alt skal handle om deg, vil hun tro at du bare er en selvopptatt drittsekk og "dumpe" deg.

 

Så ikke stress og la det gå naturlig er mitt råd :thumbup:

8874657[/snapback]

 

Selvsagt burde han det. Naturlig flyt i samtalen er noe som kommer av å starte med 90/10 prinsippet jeg fortalte om. Det kommer av nærvøsiteten til jenta og er helt naturlig.

Cafe er gull, og noe jeg bruker ofte på mine day2's og 3's. Grunnen til det er at det er noe som er helt normalt, og jenta vil ikke føle det som "Datete".

Det er ikke snakk om å overkjøre her i det hele tatt, men å lede henne. Ikke kontrollere eller pushe hun. Men LEDE! Det er noe helt annet.

Kvinner er generelt utrolig nærvøse ved første møte, og derfor er det betryggende når mannen tar de med på ting som han er kjent med. Mao trekker henne inn i han sin verden. Det bygger comfort for jenta.

Fest er en veldig god venue å bruke for en day2, siden du viser at du ikke er der kun for å møte henne. Da viser du at du også har andre og bedre ting å gjøre, og det at et møte med en kvinne er noe som er normalt og ikke så stort for deg. Det tar faktisk utrolig mye press av henne.

 

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar
Ta hun med på en kafe og snakk om alt og ingenting.

8874657[/snapback]

Å ta hun med på en kafe er vel veldig uorginalt og kjedelig? Hva med å gjøre noe litt mer orginalt og artig, og du vil da også bli sett på som en mer "artig person" enn hvis du setter deg ned på en kafe, slik som alle andre gjør.

Og å snakke om alt og ingenting ender jo som oftest med døprat uansett.

8874696[/snapback]

 

True, men man burde ikke bruke en time på en cafe heller. Men noe som er "impulsivt".

"OH! Jeg bare MÅ ha den kaken de har der og der. Klarer ikke å stoppe å tenke på den om dagen". og ta hun med dit, et kaka og kom deg videre.

Bytt steder å være ofte. Jeg har en fast rute jeg bruker med mine day2's, og det innebærer 7 steder i oslo som jeg tar de med på under 3 timer.

 

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar
Å ta hun med på en kafe er vel veldig uorginalt og kjedelig? Hva med å gjøre noe litt mer orginalt og artig, og du vil da også bli sett på som en mer "artig person" enn hvis du setter deg ned på en kafe, slik som alle andre gjør.

Og å snakke om alt og ingenting ender jo som oftest med døprat uansett.

8874696[/snapback]

Trenger det så absolutt ikke være. Og hvorfor er det dumt å gjøre noe flere gjør? Det vil bare si at det funker.

Hvorfor mener du at det som oftest ender med dødpart? Hvem er det dere har snakket med liksom?

Og man trenger jo så klart ikke være der hele tiden. Men en trygg omgivelse med folk rundt er absolutt ikke et dumt sted å begynne når man ikke har møttest ordentlig før.

 

Selvsagt burde han det. Naturlig flyt i samtalen er noe som kommer av å starte med 90/10 prinsippet jeg fortalte om. Det kommer av nærvøsiteten til jenta og er helt naturlig.

Cafe er gull, og noe jeg bruker ofte på mine day2's og 3's. Grunnen til det er at det er noe som er helt normalt, og jenta vil ikke føle det som "Datete".

Det er ikke snakk om å overkjøre her i det hele tatt, men å lede henne. Ikke kontrollere eller pushe hun. Men LEDE! Det er noe helt annet.

Kvinner er generelt utrolig nærvøse ved første møte, og derfor er det betryggende når mannen tar de med på ting som han er kjent med. Mao trekker henne inn i han sin verden. Det bygger comfort for jenta.

Fest er en veldig god venue å bruke for en day2, siden du viser at du ikke er der kun for å møte henne. Da viser du at du også har andre og bedre ting å gjøre, og det at et møte med en kvinne er noe som er normalt og ikke så stort for deg. Det tar faktisk utrolig mye press av henne.

 

Pick-Up-Artist

8874709[/snapback]

Nå kan jeg være mer enig med deg.

Og ja fest er ikke dumt 2. eller 3. gangen. Men ikke første date. Det blir bare dumt.. Etter min mening hvertfall..

Lede er heller ikke dumt, men ikke i så stor grad du mener.

Og det er ikke alle jenter som er så nervøs og lite selvstendig at de trenger å ledes så mye. Alt kommer ann på.

Så han må i grunn tilpasse det til jenta, og hennes personlighet..

Lenke til kommentar
True, men man burde ikke bruke en time på en cafe heller. Men noe som er "impulsivt".

"OH! Jeg bare MÅ ha den kaken de har der og der. Klarer ikke å stoppe å tenke på den om dagen". og ta hun med dit, et kaka og kom deg videre.

Bytt steder å være ofte. Jeg har en fast rute jeg bruker med mine day2's, og det innebærer 7 steder i oslo som jeg tar de med på under 3 timer.

 

Pick-Up-Artist

8874721[/snapback]

Jeg liker seriøst ikke kafe på første date. Hvis jeg spør henne ut på noe, så trekker jeg heller henne inn i noe av det jeg liker.

F.eks, jeg hadde tatt henne med ut på ski eller noe lignende som jeg liker, og det er ikke så... uorginalt.

Lenke til kommentar
True, men man burde ikke bruke en time på en cafe heller. Men noe som er "impulsivt".

"OH! Jeg bare MÅ ha den kaken de har der og der. Klarer ikke å stoppe å tenke på den om dagen". og ta hun med dit, et kaka og kom deg videre.

Bytt steder å være ofte. Jeg har en fast rute jeg bruker med mine day2's, og det innebærer 7 steder i oslo som jeg tar de med på under 3 timer.

 

Pick-Up-Artist

8874721[/snapback]

Jeg liker seriøst ikke kafe på første date. Hvis jeg spør henne ut på noe, så trekker jeg heller henne inn i noe av det jeg liker.

F.eks, jeg hadde tatt henne med ut på ski eller noe lignende som jeg liker, og det er ikke så... uorginalt.

8874736[/snapback]

 

Jeg bruker kanskje femten minutter på cafe. Og poenget er at jeg er ikke på cafeen for hennes skyld, men pga den ufattelig gode kaken jeg har tenkt på i en el uke!;)

 

Logisk sett kan det virke motsigende, men det er faktisk ikke sånn.

 

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar

En fest passer i allefall ikke til første gang. Hvis dere skal tilbringe dagen sammen, så vil jeg absolutt ikke si at en fest er stedet å være på første møte. Det kan dere evt dra på en annen gang. Gå en tur, det er koselig. Jeg er enig i at gutten bør lede, det gjør det litt enklere for jenta som sannsynlivis er like usikker, om ikke mer. Dersom samtalen kommer i stå så er det greit å gå litt uten å prate, men du kan også slenge inn noen setninger som f.eks. "Sånn går dagene", noe som kan få henne til å le. Funker på meg ;)

Lenke til kommentar
True, men man burde ikke bruke en time på en cafe heller. Men noe som er "impulsivt".

"OH! Jeg bare MÅ ha den kaken de har der og der. Klarer ikke å stoppe å tenke på den om dagen". og ta hun med dit, et kaka og kom deg videre.

Bytt steder å være ofte. Jeg har en fast rute jeg bruker med mine day2's, og det innebærer 7 steder i oslo som jeg tar de med på under 3 timer.

 

Pick-Up-Artist

8874721[/snapback]

Jeg liker seriøst ikke kafe på første date. Hvis jeg spør henne ut på noe, så trekker jeg heller henne inn i noe av det jeg liker.

F.eks, jeg hadde tatt henne med ut på ski eller noe lignende som jeg liker, og det er ikke så... uorginalt.

8874736[/snapback]

Jeg mener at 1. date bør hun ha en mulighet til å gå hvis hun vil.

Og dermed blir ski eller noe annet helt uaktuelt. Som 2. 3. osv date ja helt klart. Men ikke som første. Da stenger du henne inne, uten noen mulighet til å trekke seg unna.

Lenke til kommentar
Trenger det så absolutt ikke være. Og hvorfor er det dumt å gjøre noe flere gjør? Det vil bare si at det funker.

Hvorfor mener du at det som oftest ender med dødpart? Hvem er det dere har snakket med liksom?

Og man trenger jo så klart ikke være der hele tiden. Men en trygg omgivelse med folk rundt er absolutt ikke et dumt sted å begynne når man ikke har møttest ordentlig før.

8874734[/snapback]

Nei, det trenger selvsagti kke å være det, men etter egen erfaring så funker det bedre å ta med henne ut på noe som er litt mer uorginalt. Men så er det selvsagt det å finne noe som faktisk er uorginalt.

 

Det jeg mener er at hvis du sitter på en kafe lenge, så kommer du etter hvert til å slutte å ha noe interessant å prate om og det vil dermed bli døprat. Hvis du forstår?

Lenke til kommentar
Og ja fest er ikke dumt 2. eller 3. gangen. Men ikke første date. Det blir bare dumt..

 

Hvorfor?

Jeg gir ALDRI kvinnen utrykk for at jeg er der kun for å møte henne. Det legger press på henne og det er da en "Date" (som utrykker baktanker).

Jeg gir utelukkende inntrykk at jeg skal noe alikevel, og hun kan godt bli med om hun kan oppføre seg pent.

Works like a charm every fucking time :)

Og jeg har vært med kvinner som har vært utrolig selvstendige, smarte, morsomme osv. Mange forskjellige typer, men en ting de har alle hatt til felles, er at den samme teknikken fungerer på hver eneste en av dem.

 

Pick-Up-Artist

 

 

Det jeg mener er at hvis du sitter på en kafe lenge, så kommer du etter hvert til å slutte å ha noe interessant å prate om og det vil dermed bli døprat. Hvis du forstår?

8874754[/snapback]

 

90/10!!

 

En fest passer i allefall ikke til første gang. Hvis dere skal tilbringe dagen sammen, så vil jeg absolutt ikke si at en fest er stedet å være på første møte.

 

Prøver igjen.

 

Hvorfor? kan du gi meg en grunn til dette?

 

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar
Nei, det trenger selvsagti kke å være det, men etter egen erfaring så funker det bedre å ta med henne ut på noe som er litt mer uorginalt. Men så er det selvsagt det å finne noe som faktisk er uorginalt.

 

Det jeg mener er at hvis du sitter på en kafe lenge, så kommer du etter hvert til å slutte å ha noe interessant å prate om og det vil dermed bli døprat. Hvis du forstår?

8874754[/snapback]

Hvis dere ikke klarer å føre en samtale over lengre tid så er det jo noe som ikke stemmer. Det aller beste er jo å ha så mye å snakke om at dere sitter til det stenger. Eller går et annet sted å prater videre.

Hvis det virkelig er flyt i praten så har dere jo et godt grunnlag for noe mer :)

 

Hvorfor?

Jeg gir ALDRI kvinnen utrykk for at jeg er der kun for å møte henne. Det legger press på henne og det er da en "Date" (som utrykker baktanker).

Jeg gir utelukkende inntrykk at jeg skal noe alikevel, og hun kan godt bli med om hun kan oppføre seg pent.

Works like a charm every fucking time  :)

Og jeg har vært med kvinner som har vært utrolig selvstendige, smarte, morsomme osv. Mange forskjellige typer, men en ting de har alle hatt til felles, er at den samme teknikken fungerer på hver eneste en av dem.

 

Pick-Up-Artist

8874769[/snapback]

Jeg syns rett og slett fest blir for upersonlig!

Kjenner dere hverandre fra før av er det jo noe annet. Men det gjør jo ikke trådstarter og jenta. Og da syns jeg det blir feil. Og alkoholen er heller ikke noe smart første gang man treffes. Ja det kan løst opp stemningen, men det kan så fort så galt at det er for stor risk knyttet til det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...