Gå til innhold

Forslag til bryllupsreise?

Anbefalte innlegg

Har fått et oppdrag av fruen og det er å være ansvarlig for vår bryllupsreise.

Egentlig så blir det litt feil fordi vi gifter oss nå i August, men tar reisen til neste sommer, men det er fortsatt vår bryllupsreise.

Er "litt" skralt med kroner nå.

Er da snakk om en tur til rundt 60-70 000 for 14 dager inkl. lommepenger.

Steder jeg har vurdert;

Thailand

Mauritius

Maldivene

Seychellene

Synes alle disse stedene ser flotte ut, men aner jo ikke hvordan det er der i virkligheten.

Det vi er ute etter er jo litt luksus. For å kjøre litt stil så har jeg tenkt på bungalow til overnattinger, men der er prisene veldig forskjellig på disse stedene.

Har noen vært noen av disse stedene som kan komme med noen gode forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sommeren er monsuntid i Thailand med kraftig regn. Kanskje ikke det dere er ute etter?

Mauritsius ligger så langt sør at når det er sommer i Norge er det vinter der. Ikke like kaldt som i Norge om vinteren, men kanskje ikke så varmt som dere ønsker. Det er best å reise dit når det er vinter i Norge.

Uansett hvor dere reiser vil jeg absolutt anbefale å prøve å få til en slik tur til fjernere himmelstrøk om vinteren, det gir mye mere "luksusfølelse" å stikke fra vinteren i Norge.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Heisann..

Er klar over det med monsuntid i Thailand, men det er ikke så ille som folk tror visst.

Har snakket mye med en jeg jobber sammen med og han bor i thailand.

Er visst ikke snakk om mer enn en halvtimes skur om kvelden...og det er visst bare deilig.

Har også tenkt på det med Mauritius og de andre stedene der med at det er vinter der.

Problemet vårt er at fruen studerer enda, så eneste mulighet er i sommerferien.

Tro du meg...ville mye heller dradd om vinteren.

Noen som har noen andre forslag da som kan være aktuelle om sommeren?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  Zephyr skrev:
Heisann..

Er klar over det med monsuntid i Thailand, men det er ikke så ille som folk tror visst.

Har snakket mye med en jeg jobber sammen med og han bor i thailand.

Er visst ikke snakk om mer enn en halvtimes skur om kvelden...og det er visst bare deilig.

Har også tenkt på det med Mauritius og de andre stedene der med at det er vinter der.

Problemet vårt er at fruen studerer enda, så eneste mulighet er i sommerferien.

Tro du meg...ville mye heller dradd om vinteren.

Noen som har noen andre forslag da som kan være aktuelle om sommeren?

8873504[/snapback]

Vil ikke tro det er noe problem med Mauritsius om sommeren (deres vinter). Går på uni. med en jente derfra nå, og det blir visstnok ikke kaldere enn 20-25 grader der om vinteren, altså fra mars til august-ish.

Nå vet jeg ikke hvor varmt dere vil ha det, men 20-25 grader er jo som sommer å regne. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...