LarryDik Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Star Wars: Knight of the Old Republic III.. 8896793[/snapback] Med tanke på at Bioware har store tanker om å lage en trilogi av Mass Effect-universet tror jeg kanskje de har nok å gjøre noen år fremover...... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Så er det Obsidian som sitter med utviklingen av SW:KotOR også da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Er vel mer logisk at det er Obsedian som lager 3'ern, ikke BioWare som du sier er opptatt med egne franchiser. Kan godt hende LucasArts gir noen andre jobben også, men jeg vil tro at et slikt spill går multiplattform... Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Så er det Obsidian som sitter med utviklingen av SW:KotOR også da 8896970[/snapback] Beveger oss litt OT her... Ok, da er ikke jeg helt oppdatert på hvem som gjør hva av disse utviklingsstudioene.... Men etter å ha lest og intervjuer av de som står bak Mass Effect har jeg forstått det slik at mange av de som sto bak utviklingen av KOTR nå er opptatt med ME. Men det er jo selvfølgelig fullt mulig at noen andre tar over og ingenting hadde vært bedre enn det. Men det spørs om det blir like bra da.... Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 BioWare var utviklerne bak KOTOR, Obsidian stod bak KOTOR2. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Får håpe han tatoverer et BRA spill da og ikke MGS søplet. 8896579[/snapback] Er nok mange som er uenige med deg der. Men for all del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå