sinnadyr Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Som standard vises alle filer i en mappe som "Tiles", halvstore, firkantede ikoner. I hver eneste mappe skifter jeg om til listeform, men hvordan kan jeg sette det som standard? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Gå i en eller annen mappe og sett på den visningen du vil ha som standard. Så går du i Tools/Verktøyer - Folder Options/Mappevalg - View/Visning - trykk på knappen: Apply to all folders/Sett som standard. PS. Har ikke norsk XP, så bare gjetter hva de norske ordene er. Er bare å lete seg fram i Tools/Verktøyer-menyen om oversettelsen min ikke stemmer med den i norsk XP Bare husk å sett riktig visning før du setter den som standard. Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Har engelsk XP selv så dette passet meg bra. Takker for svar, er helt sjokkert over at jeg ikke har orket å lest innholdet av den knappen der før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå