Spaz Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Maximum PC har fått tak i en prototype av en Alienware PC med et Geforce FX skjermkort. Dette er ikke et ferdig produksjonskort og driverne er vel heller ikke modne, så dette må tas med en klype salt. Men det er jo spennende å se da :-) http://www.nforcershq.com/modules.php?name...article&sid=128 Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg begynner å gå lei de testene her Hadde jeg hatt et sånt kort hadde jeg testet BRA og GRUNDIG. Dette er nok veldig ca tall. Hva skjedde med uten AA? og hva med å teste de forskjellige AA'ene? omg..... møkkatest. Personlig håper jeg at Nvidia slår ATI nå, og ATI slipper en ny brikke nesten med en gang Nvidia har nok spenn? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Hvis du leser teksten så ser du følgende: "With early drivers and freshly fabbed silicon, the card we tested isn’t quite what you’ll find in stores when the card ships in February or March. In fact, the board and its drivers were so unpolished, nVidia initially refused to let us benchmark it at all, and relented only when we agreed to limit our tests to pre-approved benchmarks running at stipulated resolutions and AA settings" nVidia bestemte altså hvilke tester og hvilke oppløsninger de fikk lov til å teste kortet i. Derfor var det ikke mulig å gjøre en grunding test Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 R350 & R400 blir sikkert digg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 jupp, de neste ati kortene blir nok digg.. men jeg har en liten følelse av at nvidia allerede er klar med nv35... husk, nv30 er kontra radeon 9700 pro Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hvis du leser teksten så ser du følgende: nVidia bestemte altså hvilke tester og hvilke oppløsninger de fikk lov til å teste kortet i. Derfor var det ikke mulig å gjøre en grunding test Kan likesågodt være dårlig unnskyldning Har de bevis for at Nvidia har sagt OK? Ser at hw.no har bøffet artikkelen... Litt bad hw, dere kunne linket til denne tråden i steden for å lage en ny. Gi Spaz litt ære da! Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 er det vits me geforce 4 ti nu da?? høhøhøhø!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå