odd1815 Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Har kjøpt meg p4 2,4 ghz og nytt hovedkort. Må jeg fjerne de gamle driverne til det gamle hovedkortet før jeg instalerer det nye. Har xp 1700 fra før og a7v 333 Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 når du bytter hovedkort er det en god regel og reinstallere operativ systemet. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 når du bytter hovedkort er det en god regel og reinstallere operativ systemet. Holder som regel ikke, man MÅ nesten formattere Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 når du bytter hovedkort er det en god regel og reinstallere operativ systemet. Holder som regel ikke, man MÅ nesten formattere Xvani: når folk først reinstallerer operativsystemet, formaterer de som regel hardisken i samme slengen!!!! Lenke til kommentar
8===D Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 når du bytter hovedkort er det en god regel og reinstallere operativ systemet. Holder som regel ikke, man MÅ nesten formattere bah, holder lenge med en scratch-installasjon av os'et. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 når du bytter hovedkort er det en god regel og reinstallere operativ systemet. Holder som regel ikke, man MÅ nesten formattere Xvani: når folk først reinstallerer operativsystemet, formaterer de som regel hardisken i samme slengen!!!! Nei du tar feil der, de fleste bare installerer win på nytt uten og formatere først? Ivertfall de eg har snakket med gjør det ikke. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Ok da tok jeg vel feil... men jeg mener det burde vært standard prosedyre å formatere den hardisken operativsystemet skal ligge på.... Men selvsagt, smaken er som baken.. altså delt (i to???) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Ok da tok jeg vel feil... men jeg mener det burde vært standard prosedyre å formatere den hardisken operativsystemet skal ligge på.... Men selvsagt, smaken er som baken.. altså delt (i to???) Er ikke uenig i at du burde gjøre det. Eg gjør det alltid når eg har byttet hovedkort, alle de gammle driverne og irq'ene ligger jo igjen om du ikke formaterer. Lenke til kommentar
8===D Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg snakker om å installere fra scratch, altså å fjerne det gamle os'et og installere nytt. Ingen drivere eller noe som helst ligger igjen. Det eneste er rester fra gamle programmer og slikt, men om man skal ha alt etter ny installasjon gjør ikke det noe. Men for all del, en formatering skader aldri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå