matrosen Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Hei. Har endelig bestemmt meg for å ta steget inn i vannkjølingen verden dog med noe skepsis. Trenger hjelp til å finne deler til et komplett vannkjølingssett. Skal ha blokk på CPU og GPU Vil ha et system som kjøler godt vs støy. Noen som har forslag til plassering av vanntank, pumpe og radiator i Antec P182? Ønsker og ha størst mulig radiator. Busjett: maks 5 K Vil helst handle alt hos microplex Til følgende komponter: Kabinett: Cm stacker Hovedkort: Gigabyte GA-P35 DQ6 Skjermkort: Club 3D Geforce 8800 GTS 640 MB Endret 18. juni 2007 av matrosen Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Et godt tips er å ikke handle noe fra micoplex, du budre heller handre fra utlandet. Lenke til kommentar
matrosen Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Et godt tips er å ikke handle noe fra micoplex, du budre heller handre fra utlandet. 8876154[/snapback] Oki. Blir vel billigere/mere utvalg. Her sett litt inne coolerkit.dk.... Noen som vet om andre nettbutikker i utlandet som har godt utvalg av vannkjølingkomponter?? Har tenk med et oppsett som ligner dette Link Alle kontruktive forslag mottas med takk Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 vcore i Danmark har veldig gode produkter, har bestilt derfra før, hadde gode priser og bra service Ellers har petrastechshop i USA bra produkter og veldig lave priser Lenke til kommentar
matrosen Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Takker for svar. Fant en bra oversikt over nettsteder som selger vannkjøling Her Driver og sammenlinger priser mellom norge og utlandet..... Kommer med mere info senere Endret 17. juni 2007 av matrosen Lenke til kommentar
matrosen Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) Etter å ha sett litt rundt har jeg funnet frem til diise komponentene hos vcore.dk CPU blokk:d-tek fuzion Gpu blokk:AC aquagraFX 8800 GTS Core Pro Radiator: ThermoChill PA120.2 Pumpe: AC aquastream 12V Rev. 3.5 Lurer på om det lønner seg og bruke 10 mm eller 12 mm slange til dette oppsettet? Pumpa yter 300-500 liter timen og har løftehøyde på 1.2 - 2.1 meter Endret 17. juni 2007 av matrosen Lenke til kommentar
Ninvec Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Anbefaler deg å bestille fra Petras. Billig og super kvalitet. Og velg EK vannblokk til GPU'n din Finns ikke bedre fullcover. Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Hadde også gått for en kraftigere pumpe. Om du skal bestillle fra vcore hadde jeg kjøpt denne. Har selv MCP350 og har senere montert den nye toppen. Lenke til kommentar
matrosen Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 (endret) Hadde også gått for en kraftigere pumpe. Om du skal bestillle fra vcore hadde jeg kjøpt denne. Har selv MCP350 og har senere montert den nye toppen. 8886516[/snapback] Har sett på denne pumpen: Laing d5 vario Den har justerbart turtall noe som er kjeft hvis jeg skal utvide vannkjølingen senere. Har også bestemt meg for å bytte kabinett fra Antec P182 til Cm Stacker da det har mye bedre plass. Endret 18. juni 2007 av matrosen Lenke til kommentar
jonas_blomster Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Bra pumpe det der. men MCP350 skal visst være noe sterkere, ikke pumpe mer vann men bedre løftehøyde. Men begge er gode pumper Personlig kjøpte jeg MCP350 siden den passet mye bedre med tanke på montering i kabinettet. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hei, bare spør her angående petrastechshop.com. Money order vil det si forhåndsbetaling? Og hvor mye tar de for frakt til Norge? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hei, bare spør her angående petrastechshop.com. Money order vil det si forhåndsbetaling? Og hvor mye tar de for frakt til Norge? 8919065[/snapback] Sist gang jeg vurderte å bestille noe derifra måtte man sende en mail til de om hva du ville bestille. Deretter måtte du overføre penger ved hjelp av paypal. Så ja, det blir forhåndsbetaling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå