Harrison Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hva heter grafikkmotoren til BF1942? Faen som den ruler! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Grafikkmotoren i Battlefield 1942 heter "Refractor 2" og er spesialutviklet til spillet Jeg fant dette hos Firingsquad "Squad combat on steroids One of the big games we missed at E3 was BattleField 1942, a multiplayer squad based shooter set in World War II. There are a number of aspects that separate BF 1942 from the crowd – these include the huge emphasis on vehicles (land, sea, and air), the huge maps that support up to 64 players, and new twists in how the different classes work together. The graphics engine for the game is a proprietary one called Refractor 2. While it won’t be mistaken for anything that will give Doom 3 a run for its money, the engine is more than competent, capable of long draw distances and rendering so many players and vehicles at once. The long draw distance is useful for spotting troop movements far away on the huge, sprawling maps in BF 1942, or a fighter plane off in the distance coming at you for a strafing run. You also get excellent smoke effects and meticulous detail on the various vehicles you’ll be piloting in the game." Lenke til kommentar
Harrison Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Så den finnes ikke til andre spill? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 øyh..Hva er det jeg ser.. Juksing på BF1942 konkurransen? Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg syns at grafikkk motoren til AAO er enormt bra,jeg. Den i Mafia,LS3D,er ikke dårlig den heller! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Hihi.. japp.. ye fekkin cheatah! "To make all this possible, Digital Illusions have redone their own Engine Refractor I. The new engine is called therefore "Refractor II" and one of the specialities is the scalability of the engine. This means the drawn polygons will be flexible. E.g. if you are very near to a soldier he will consist of up to 4000 polygons. Then if he is several hundred meters away, he will be drawn with less than 100 polygons. Besides a decent framerate there will be also view distances of over 2 km possible, while the minimum requirements will be a 500 MHz processor with GeForce 1 ." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå