Gå til innhold

Den beste sesongen av 24

Hvilken sesong syntes du var best?  

155 stemmer

1. 1. Hvilken sesong syntes du var best?

• Sesong 1
      60
    • Sesong 2
      15
    • Sesong 3
      20
    • Sesong 4
      11
    • Sesong 5
      30
    • Sesong 6
      19

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om jeg husker rett så får stakkars Chase festet viruskapselen til armen sin. Tiden renner ut, så Jack Bauer gjør det eneste en kommende svigerfar kan gjøre og kutter av fyrens arm med en øks.

Skulle da bare mangle ;) I ettertid så kan en spekulere i om det var så lurt. Chase dumper jo Kim :p

Lenke til kommentar

So it seems. Starter opp ses 4 as we speak ;)

EDIT: Må si Audrey var overraskende søt i første episoden i ses 4. Utrolig hvordan jeg forandret syn på henne utover sesongene. Jeg huska henne som en utrolig slitsom grinekjerring som det var godt å bli kvitt, men i første ep. i sesong 4 så var hun faktisk utrolig søt der hun flørter med Jack :p

Endret av Benitez
Lenke til kommentar

Er jo noen år siden, men etter litt tenking mener jeg at de 2 første sesongene med David Palmer i høygir for meg er de beste.

Ellers, så er jeg usikker på hvilken sesong det er Jack hopper ut av et fly i fallskjerm, mens en atombombe sprenges midt ute i ørkenen. Husker i alle fall at dette var en 24-periode hvor jeg hoppet i senga/sofaen/stolen av spenning.

Lenke til kommentar

Jupp. Men tenkte at hvis nå en stakkar skulle se sesong 2 for første gang og skulle bare inn og si at eneste sesong han hadde sett var sesong 1 og den var da den beste, så ville ikke gleden bli ødelagt av at han leste hvem som døde :)

Lenke til kommentar
Jupp. Men tenkte at hvis nå en stakkar skulle se sesong 2 for første gang og skulle bare inn og si at eneste sesong han hadde sett var sesong 1 og den var da den beste, så ville ikke gleden bli ødelagt av at han leste hvem som døde :)

Oi! det tenkte jeg ikke på :blush: Tenker lissom ikke så mye over det siden vi er på sesong 7 nå :)

Lenke til kommentar
Jævlig bra kjemi mellom Bauer og David.

Jepp, det skal være sikkert og visst. Så nettopp ferdig ses 4 og i siste episoden så redder faktisk Palmer Jacks liv.

Satt med en liten tåre i øyekroken helt på slutten da Jack og David Palmer snakket sammen for siste gang..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...