Gå til innhold

Den beste sesongen av 24

Hvilken sesong syntes du var best?  

155 stemmer

1. 1. Hvilken sesong syntes du var best?

• Sesong 1
      60
    • Sesong 2
      15
    • Sesong 3
      20
    • Sesong 4
      11
    • Sesong 5
      30
    • Sesong 6
      19

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Jeg hadde nok sagt at sesong 1 var den mest spennende, hvis jeg hadde sett den når den gikk på tv. Men jeg såg ikke sesongen før jeg kjøpte den på DVD, som var etter sesong 4. Da visste jeg med andre ord en del av det som ville skje, og hvem som var dirty og ikke dirty.

Sesong 5 er nok den jeg syns stiller sterkest. Den hadde overraskende vendinger hele tiden, og det var en utrolig spennende og overraskende åpning, for å ikke snakke om avslutning!

Deretter syns jeg sesong 2 og 3 er blant mine favoritter.

Sesong 4 var en utrolig spennende sesong det også, men syns ikke at den var like spennende som de andre.

Sesong 6 er en utrolig bra sesong det også, men er den som stiller svakest hos meg. Jeg syns det ble alt for mye snakking (spess hos det hvite hus) og alt for lite action. Det var også en god del av det vi har sett før. Men til nye seere, der sesong 6 var den første sesongen de såg, er nok den utrolig bra akkurat fordi de ikke har sett noe lignende før.

Har nå utrolig store forventninger til sesong 7! For det første får jeg et gjensyn med min favoritt unntatt Jack, og Jon Cassar og Joel Surnow lover oss noe nyskapende til serien. Får bare håpe at de får i orden denne streiken snart!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Har nå sett ferdig sesong 2.

Fatter ikke at jeg før mente at sesong 1 var best, 2'ern overgår 1'ern på alle måter!

Nei, Kim Bauer storylinen ødelegger en del for en ellers herlig sesong.

Ja jeg må innrømme at det er deilig å slippe Kim i sesong 4. (så langt som jeg er kommet i hvertfall) :=)

Lenke til kommentar
Syns kun Kim Bauer er litt plagsom i 3 sesong, 1-2 er hun perfekt.

Du mener at "Kim som kommer opp i den ene usansynlige og jævlige situasjonen etter den andre" storylinen er perfekt? Hun møter en jævla puma for guds skyld! Jeg digger sesong 2, men det virker som om skribentene ikke visste overhodet hva de skulle gjøre med Elisha Cuthbert og derfor nedprioriterte hennes karakter hele veien.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 6 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Mange som er fæl til å forhåndsdømme 24. Det er synd, for det er jo tidenes actionserie! Elsker det, alle sesongene. Nesten.

Så nettopp ferdig sesong 2, og jeg mener også at den er utrolig solid. Siste episoden må vel være av de aller beste sesongavslutningene i serien.

Nå kjører jeg rett på sesong 3! Hekta som vanlig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...