Gå til innhold

Windows finner ikke gammel partisjon

Anbefalte innlegg

Heisann!

Venter at Vista ankommer huset nå snart, og tenkte derfor at jeg skulle forflytte litt ledig plass på den ene harddisken slik at jeg fikk mer plass til Vista på C:.

Fra før har den vært delt opp i C: ~35gb og F: ~156gb. Jeg tenkte derfor at jeg skulle ta drøyt 15gb fra F: og flytte over i C: - hvilket jeg også satte igang med Partition Magic.

Nå har det seg imidlert tid slik at programmet hang seg under prosessen, og Windows finner ikke denne partisjonen lenger. På den ligger ALT jeg har av skolearbeid, private bilder fra nå til 4-5 år tilbake i tid samt mye annet snacks. Partition Magic fant harddisken og innholde - men ikke Windows.

Jeg prøvde deretter å flytte "merge" partisjonene slik at hele F: ble en mappe på C: - hvor jeg da håpet at jeg kunne få tilgang til innholdet. Dette funket ikke, da det kom en error i slutten av denne prosessen også - og nå er hele F: "unallocated space".

Jeg regner med at det er svært lite jeg får gjort for å få dette tilbake, da jeg ikke lagde rescue discs, og at jeg like gjerne bare kan formatere hele dritten, for å si det på godt norsk.

Er det noen som vet om en måte man kan få tilbake sakene på - på en enkel måte med Partition Magic - eller er dette rett og slett umulig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...