kaaasen Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Heisann! Venter at Vista ankommer huset nå snart, og tenkte derfor at jeg skulle forflytte litt ledig plass på den ene harddisken slik at jeg fikk mer plass til Vista på C:. Fra før har den vært delt opp i C: ~35gb og F: ~156gb. Jeg tenkte derfor at jeg skulle ta drøyt 15gb fra F: og flytte over i C: - hvilket jeg også satte igang med Partition Magic. Nå har det seg imidlert tid slik at programmet hang seg under prosessen, og Windows finner ikke denne partisjonen lenger. På den ligger ALT jeg har av skolearbeid, private bilder fra nå til 4-5 år tilbake i tid samt mye annet snacks. Partition Magic fant harddisken og innholde - men ikke Windows. Jeg prøvde deretter å flytte "merge" partisjonene slik at hele F: ble en mappe på C: - hvor jeg da håpet at jeg kunne få tilgang til innholdet. Dette funket ikke, da det kom en error i slutten av denne prosessen også - og nå er hele F: "unallocated space". Jeg regner med at det er svært lite jeg får gjort for å få dette tilbake, da jeg ikke lagde rescue discs, og at jeg like gjerne bare kan formatere hele dritten, for å si det på godt norsk. Er det noen som vet om en måte man kan få tilbake sakene på - på en enkel måte med Partition Magic - eller er dette rett og slett umulig? Lenke til kommentar
Errorhead Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Har ved et par anledninger selv mistet partisjoner. Har da brukt Active@ Partition Recovery med suksess. Du kan laste ned demoversjonen og kjøre den. Du vil da se om du kan redde partisjonen. Men for å gjenopprette den må du kjøpe en lisens. Du bør ikke bruke harddisken før du har gjenopprettet MFT'ene. Endret 16. juni 2007 av Errorhead Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Takk for tipset. Kjører programmet i Quick Scan nå, og vurderer å la det stå på i natt for å kjøre i vanlig modus. Håper jeg får ut bildene mine i alle fall, det andre kan det være det samme med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå