Kennet_H Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Hei Har da tengt til og kjøpe meg pc til cirka 10k, jeg trenger alt uten om skjærm. Jeg har satt opp dette som utgangspungt. https://prisguiden.no/calc_waggon.php?waggon_id=47985 Kom gjærne med forslag til endringer eller helt nye oppsett. Tror jeg skal vente litt med og kjøpe siden det er mange nye prudukter rett rundt gjørnet son som jeg har forstått det så prisene kommer nok til og dette litt ekstera. Men setter pris på forslag til forskjellige oppsett uansett Bruksområde er vell en overall data, litt spilling(ikke mye) surfing på nette, nedlasting og visning av filmer musikk osv. den skal kobles til en samsung le40m86 på forhånd takk Kennet. Endret 15. juni 2007 av Kennet_H Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Du må huke av slik at alle kan se handlevogna di. riktig link er https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=47985 Endret 16. juni 2007 av Kron Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Du må huke av slik at alle kan se handlevogna di. 8872292[/snapback] da er det gjort Lenke til kommentar
Pesimisten Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Huk av lesbar for alle og trykk oppdater fordi det funker fortsatt ikke Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Huk av lesbar for alle og trykk oppdater fordi det funker fortsatt ikke 8875122[/snapback] har gjort det jeg kommer inn på den når jeg er avlogget og finner den på andres handlevogn så rart dere ikke kommer inn på den nå:S prøv og gå på andres handlevogn og finn den som er laget av meg da. Kennet_h den er nesten øverst på siden. Lenke til kommentar
siindre Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Det er en del der som bør rettes på Ikke kjøp det gamle kjipe hovedkortet der, kjøp heller Asus P5N-E SLI 4gb med ram kan også bli litt problematisk, kjøp heller 2gb med OCZ Gold, den rammen er også en del raskere. Når det kommer til strømforsyning har jeg ingen erfaring med den du har valgt, men jeg vet at MIST 500W er noe av det beste på markedet. HW anbefaler den, den koster 200kr mer thou. Personlig ville jeg kjøpt E6600 i stedet for E6700. I stedet kjøpt en ny CPU-kjøler og klokket den. De 1000kr du sparer på det kjøper du ett 8800gts for, ikke 8600GT. Men det kommer jo an på hva den skal brukes til, skal den være rask? Eller ha god grafikk? Kabinettet var ganske kjedelig, men dette er jo smaksak. Selv ville jeg valgt Aerocool Aeroengine II Med sidevindu og medfølgene vifte i front og bak. EDiT: typo Endret 16. juni 2007 av siindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå