Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

trenger hjelp med vespa ciao .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har en gammel vespa ciao  . lurer på om jeg kan få den l å gå litt fortere.    Hvis jeg kjører uten potte går den drit bra  . er det noe jeg kan gjøre??  takker for svar

8872214[/snapback]

det er vell plomben i potta som utgjør det..

Lenke til kommentar
Har en gammel vespa ciao  . lurer på om jeg kan få den l å gå litt fortere.    Hvis jeg kjører uten potte går den drit bra   . er det noe jeg kan gjøre??   takker for svar

8872214[/snapback]

8882655[/snapback]

må jeg da skjere opp hele potta??

er det andre ting å gjøre med motoren foreksempel??

Lenke til kommentar
Har en gammel vespa ciao  . lurer på om jeg kan få den l å gå litt fortere.    Hvis jeg kjører uten potte går den drit bra   . er det noe jeg kan gjøre??   takker for svar

8872214[/snapback]

8882655[/snapback]

må jeg da skjere opp hele potta??

er det andre ting å gjøre med motoren foreksempel??

8883912[/snapback]

Du må vell det, viss det ikke stikker ut en liten stang fra potta en plass, som ikke fører noen plass, det er det på noen scootere.. men kan du ikke ta bilde® av potta og sende på PM?

Lenke til kommentar
det er ikke sånn som stikker ut . men har hørt at det er en slags motstand inne i botta så den ikke får pompet ut så fort som den vil.

8889086[/snapback]

ok, da er det vell en liten plate inn i potta der, som er motstanden, så da må du skjære opp potta å kutte den av.. men ville hørt med forhandler først.

Lenke til kommentar
det er ikke sånn som stikker ut . men har hørt at det er en slags motstand inne i botta så den ikke får pompet ut så fort som den vil.

8889086[/snapback]

ok, da er det vell en liten plate inn i potta der, som er motstanden, så da må du skjære opp potta å kutte den av.. men ville hørt med forhandler først.

8889721[/snapback]

hvordan fungerer lyd dempinga er det bare den lille tappen?? eller har det noe med hele klumben å gjøre??

Endret av duligot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...