trojanhorse Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Når jeg har innstalert gothic 3, kommer jeg ikke lenger, når jeg trykker på "play game" får jeg denne meldingen etter en stund "Please insert the Gothic III CD/DVD into your drive and start the game again. Do not remove the disc while playing." Cd-en står i, og ja den er ikke "falsk", kjøpt for to dager siden, ingen riper etc. Noen forslag? Har nyeste patch, og tror ikke det er pc-en det kommer ann på på; E 6700, 2 GB Geil ram, 8800 GTS 640 MB.... Noen forslag til hvordan jeg kan fikse opp i dette? Trojanhorse Lenke til kommentar
aspic Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Har du emulation software installert? (Tenker på ting som Daemon tools, Alchohol 120 osv), avinstaller desse og prøv på nytt Lenke til kommentar
trojanhorse Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Nope ingenting sånt innstalert. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 kan jo alltid prøve en reinstall kan jo også sjekke om d ligger en .exe fil på selve dvd plata. prøve å starte spillet fra dvd plata if ya understand. og til aspic: emulators må vel ikke nødvendigvis avinstallered, trenger vel kun å deaktiveres? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 det er merklige greier da!.. jeg ville lasta ned en crack selv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå