Jakoozie Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Scarface: The world is yours som kommer til Wii 06.07 koster bare 319 kr. på cdon! Bare jeg som synes dette er utrolig billig for et helt nytt spill? Spillet selv ser forresten veldig bra ut. GTA-aktig, men med mafia og mer økonomistyring. Du kan kjøpe hus osv og bruke de som fronter for narkosalg, gambling osv osv. Sjekk omtalen på IGN. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Dette spillet kom vel til Ps2 i fjor en gang så "nytt" er det ikke akkurat. Uansett, fin pris Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Dette spillet kom vel til Ps2 i fjor en gang så "nytt" er det ikke akkurat. Uansett, fin pris 8872274[/snapback] Det er jo et nytt spill til Wii for det om. Porter pleier ikke å være billigere. Dessuten er det nytt innhold og såklart et helt nytt kontrollsystem til Wii-versjonen. Spillet kommer nok til å koste 450-550 kr. i vanlige butikker. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Kanskje, kanskje ikke. Husker jeg kjøpte Okami når det akkurat hadde kommet til norge. Kostet da 399. HELT nytt. Tror grunnen var at spillet hadde vært såpass lenge ute i USA. uansett, prøvde aldri dette på PS2. Kanskje jeg skal gå for det jeg også. 319kr er jo ikke så værst. Lenke til kommentar
virulence Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Småfristende. Er det et bra spill eller? Filmen er jo skamtøff. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Nok en port fra forrige generasjon... Hvordan skal dette gå? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Nok en port fra forrige generasjon... Hvordan skal dette gå? 8874905[/snapback] Det kommer til å gå helt glimrende etterhvert Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Nok en port fra forrige generasjon... Hvordan skal dette gå? 8874905[/snapback] *Nynner strofer fra karius og Baktius* Å hvordan skal dette gå. *trist musikk spillet av en klovn med fiolin* Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Nok en port fra forrige generasjon... Hvordan skal dette gå? 8874905[/snapback] Er ikke noen fan av porter egentlig, men så lenge de er gjort skikkelig og av gode spill så ser jeg ikke noe direkte problem med denne tendensen. Den vil nok gi seg etterhvert uansett. Det er spesielt glimrende når (for meg) ikke-opplevde perler som Resident Evil 4 og Scarface/Godfather osv kommer til Wii med overlegen kontroll (ja jeg mener remoten er overlegen i skytespill på konsoll) Lenke til kommentar
a3w Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Scarface Wii er som nevnt en port og grafikkmessig er dette tydelig. Jeg må si jeg var litt skuffet i starten, grafikken skal visstnok faktisk være bedre på PS2. Dersom en godtar at det er en port og ser forbi grafikk fra forrige generasjon konsoll, er dette faktisk et ganske bra spill. Likheten med sitt forbilde GTA (spesielt Vice City) er slående, men spillet har en litt annen vinkling som gjør det interessant. Med eiendommer, hvitvasking av penger (dersom du dør med svarte penger blir de tapt), dopsalg og ikke minst selveste Tony Montana i hovedpersonen er dette spillet verdt sine 319 kroner dersom en liker GTA-serien. Hvis ikke er det bare å styre unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå