Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Magesmerter etter et glass vann. Redusere smertene

Gjest Guest

Anbefalte innlegg

Gjest Guest

Jeg fikk magesmerter etter å ha drukket et glass vann fra en vannkran på en ferge idag. Jeg var en tur innom "byen" og måtte da dra med ferga. På kjemturen så tok jeg et glass med vann og merket at det var noe merkelig (små smerter) etter å ha gått av ferga. Da var vi i sentrum hjemme og skulle handle litt der og.. Vi ble vel ikke hjemme før 1.5 timer etter det glasset. Tidligere på dagen hadde jeg, min bror og mor spist hver vår softis, brus og pølse i brød. Eneste vi ikke hadde i oss felles var da dette glasset.

Så nå sitter jeg med småsmerter ogf skoleferie (fin kombinasjon :w00t: ). Jeg kommer til og besøke legen når det er åpent men i mellomtiden vil jeg dempe eller fjoerne smertene. Har dere noen råd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Var sikkert noe bakterier i vannet som ikke kroppen liker. Ta avføringsmiddel, så får du tømt deg :) Men regner med du ikke vil det.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Gjest Gjest - Igjen

Hei igjen. Jeg har på ingen følelse av at det er luftsmerter. Den er konstant og minner om muskelsmerter bare at det ikke er det. Jeg har prøvd og lokalisert og det set ut som at det er blæreommrådet. Tyder på bakterier det ja.. Men det hjalp og drikke et par glass med vann fra springen. Vannet vi har i huset er etter det jeg har hørt et av norges beste (50 topp?). Det gjør vondt å reise seg men å sitte rolig forran pc en for eksempel, da merker jeg nesten ingenting. Jeg finner nok ut om det blir bedre over natta :)

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. Tråden stenges da innholdet ikke er sensitivt. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...