The Walking Dead Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 799 kroner for et spill er vel helt ulovlig?? Trodde man skulle følge veiledende priser og disse ligger vel på 549 kr for de fleste NYE spill. Lenke til kommentar
AP Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Hvordan kan man sende filer fra pcen til harddisken på xbox slik at de blir lagret? Lenke til kommentar
AP Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Det går ikkje. 8897663[/snapback] går det ikke engang å lagre mussik/film Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Man kan rippe orginal CD`er. Lenke til kommentar
xelA Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg har da sett spill ned i 199-249 der jeg jobber (Expert), men da er det oftest begrenset antall, og først til mølla (også spørs det ofte om butikken har det spillet som er nedsatt inne, eller om de tar det inn) Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Ute i bygde hællvette koster spill en god del mer i enn i byene derfor hlder jeg meg i byene..... Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Ute i bygde hællvette koster spill en god del mer i enn i byene derfor hlder jeg meg i byene..... 8902016[/snapback] Jeg bor i en bygd med 2500 inbyggere Nærmeste butikken (Elkjøp) som selger spill og konsoller her er 20 minutter unna med bil Men de er ikke noe dyrere der da. Men bestiller uansett spillene mine over nett jeg Lenke til kommentar
thorchr Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hei!! Jeg har nå fått meg den nye oppdateringen, kan jeg nå innstallere ett spill på hardisken slik at jeg ikke trenger bruke cd når jeg spiller det? Lenke til kommentar
Makk-verk Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hei!! Jeg har nå fått meg den nye oppdateringen, kan jeg nå innstallere ett spill på hardisken slik at jeg ikke trenger bruke cd når jeg spiller det? Du kan installere ja, men må fortsatt ha dvd'n i xbox'en for å få startet spillet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 w0o0t? Du bruker ordet woot fullstendig feil, det er nå et utrykk for glede, ikke et spørsmål Woot originated as a hacker term for root (or administrative) access to a computer. However, with the term as coincides with the gamer term, "w00t". "w00t" was originally an trunicated expression common among players of Dungeons and Dragons tabletop role-playing game for "Wow, loot!" Thus the term passed into the net-culture where it thrived in video game communities and lost its original meaning and is used simply as a term of excitement. "I defeated the dark sorcerer! Woot!" "woot! i r teh flagmastar!" (Think Tribes) "Woot, I pwnzed this dude's boxen!' Take it from a guy who has it in his avatar. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 We Own the Other Team! Woot! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå