Sunhome20 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Denne tråden er om Videoa fra Englands "Player of the year" Cristiano Ronaldo Kva er den beste C.ronaldo videoen du veit om Fra 2007? Post dine favoritter Her... Kem er dei beste til og lage C.Ronaldo Videoa? Post din meining her Har du laga noken C.Ronaldo Videoa?? Post dei her då.. Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Pokker til klysete spiller! Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 http://youtube.com/watch?v=-ocQT3fBW4Q Definitivt den beste Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Haha... Elsker han, men faen, morsom video Endret 16. juni 2007 av Omar2x6 Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 http://youtube.com/watch?v=-ocQT3fBW4Q Definitivt den beste 8874184[/snapback] Beste jeg har sett Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Ahh iRoman det var den jeg hadde tenkt til å poste men jeg fant den ikke. Tusen takk Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Greit, da har vi fått 2 tullevideoer. Da kan vi diskutere det trådstarter ønsker som emne, nemlig positive Ronaldo-videoer. Reaksjon på moderering gjøres som alltid på pm . Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Reaksjon på moderering gjøres som sagt på pm. 1 innlegg sletta, og 1 video slettet. Lag gjerne en tråd for "filmende spillere" o.l. - men en generell hat-tråd mot 1 spiller vil bli stengt, det trenger ikke dette forumet, enten den er mot ronaldo, lampard, gerrard eller andre. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 La oss få tråden i gang igjen. Denne er knall . Ganske ny også, så har med de siste kampene. Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Den var kul..men de e jo Alarazboy sin video berre med anna sang Her e den originale, og den e COOOL Ronaldo by alarazboy Lenke til kommentar
StevieGod Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Selv om jeg er LFC fan til jeg dør, må jeg faktisk innrømme at C. Ronaldo er en fantastisk fotballspiller, og kanskje et av mine større idol innen fotball (Bortsett fra Gerrard seff) Artige filmer Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Her er ein Preview på ein ronaldo video eg held på med My Preview Ka du syntes? :!: Lenke til kommentar
StevieGod Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Så aldeles ikke verst ut den. Men du burde få alle klippene i samme bilde (format, liksom, widescreen som du har på noen av klippene) og bruke en annen font, den fonten var rett og slett stygg. Bra musikkvalg, blir artig å se den ferdige Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Ronaldo har bestemte, kontrollerte finter, som både imponerer og faktisk virker utrolig bra i kampsammenheng. Ronaldinho er god han også, men det blir for mye show. Det blir for mye "triksy" greier han faktisk ganske ofte bommer på i kamper. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Ronaldo har bestemte, kontrollerte finter, som både imponerer og faktisk virker utrolig bra i kampsammenheng. Ronaldinho er god han også, men det blir for mye show. Det blir for mye "triksy" greier han faktisk ganske ofte bommer på i kamper. 8912513[/snapback] Tror du vekslet på navnene Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 det er ingen i verden som er betre enn dei å finte, drible og drive show.. eg syntes at ronaldinho får litt meir ut av fintene sine..mens ronaldo får til veldig mykje han og men ikkje alltid får noke ut av dei..men generelt lika eg Ronaldo best Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå