Gef Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hvis en legger inn DX 9.0 og det blir bare f****skap, går det an å legge inn DX 8.1 igjen om man har filen?? Eller må man reinstalere Windows? Takk for alle svar Lenke til kommentar
caravelle Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Du har SP1 inne så det skulle ikke være noe som skjer , men hvis det skjer kan du ta en gjennoprettning . Start -->Program-->tilbehør-->systemverktøy--->systemgjennopretning.. Håper det hjelper litt Lenke til kommentar
Wilhelmsen Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Dont fix what aint broken. Bare for og være på den sikre siden liksom. Har hørt at driver tilbake rulling er den eneste løsningen, hvis ikke det virker så er det visst reinstal som må til. Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Wilhelmsen har rett dx9 kan ikke avinstalleres da får winxp fnatt. Hvis tilbake rulling ikke virker så må xp reinstalleres Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 hvis du søker litt rundt på nettet finner du sikkert et avinnstalleringsprogram... ...men som sagt..."why fix it..."...du har sikkert ikke så mye bruk for directx 9 enda....hvis ikke du sitter på et 9700 pro kort, og vil kjøre doom3... vh krister Lenke til kommentar
Thade Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Det går i utgangspunktet ikke gå tilbake til Directx 8.1. Det eg ville gjort var å kjøpe Norton Ghost eller lignende og lagd et image av disken med OS på. Da kan du teste hva du vil og skulle det bli problemer så er det bare å legge imaget tilbake og du er oppe og går igjen etter få minutter. Årsaken til at eg ville brykte Ghost i stedet for gjennopprettingen i XP er at den ikke alltid virker like godt. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Det går fint å avinstallere Directx 9 ved hjelp av dette programmet: http://www.3dcenter.org/downloads/directx-...uninstaller.php Lenke til kommentar
Gef Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 hehe...jeg prøvde å instalere DX 9.0 på en gammel pc som jeg kjøpte i 1998 som er: P2 350MHz Intel 440 Chipsett 256MB SDRAM Geforce2 MX400 64MB 4GB Seagate 3600rpm WIN XP PRO Hele maskinen hakket litt ekstra ca. hvert 10 sek, utrolig plagsomt. Så ut som om maskinen var for treg til å takle DX 9.0 eller noe , så jeg tok en systemgjenoprettning og det funka Instalerte DX 9.0 på min pc etterpå uten problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå