Lineplx Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Ja jeg har en del greie på pc å pleier å klare å fikse det meste men dette her er et mysterium sjønner ikke hva som forårsaker dette eller hvordan jeg kan fikse det. Men poenget er ,når jeg spiller tungt grafiske spill så blir alt bare streker å blurry slik som vist på bilde. har radeon x850 xt agp. Noen som har noe tips har reinstalert/opdatert drivere etc.. det som er skikkelig iretabelt at det funker en stund så dør det eller det funker ikke i det hele tat Lenke til kommentar
asgr Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Kanskje et temperatur problem? siden det funker en liten stund og at det gjelder spill som er tunge å dra? mye støv kanskje? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Hvor lang tid tar det fra kald maskin til at dette skjer i spill? Med en gang eller etter noen minutter/halvtime? Endret 16. juni 2007 av Thor. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Hvis du har klokket skjermkortet, sett det tilbake til standard. ( Fjern også eventuelle mods gjort ) Bruk Driver Cleaner til å fjerne gamle drivere, og installer nye fra ATI. Hvis intet av det fungerer, sjekk at det ikke er mye støv i kjøler og at denne sitter som den skal. Hvis det også er som det skal være: Ta av kjøler, fjern gammel paste, og sleng på ny. Endret 16. juni 2007 av Vizla Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 jeg har ryddet bort en unødvendig quoting av førstepost. når en er første person til å svare i en tråd er det ikke nødvendig å quote hele det første innlegget. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Etter som drivere er oppdatert, så vil jeg heller stille følgende spørsmål: Hva installerte du rett før dette skjedde? enten så er dette foresaket av anet software. Eller så er kortet defekte. Lenke til kommentar
Lineplx Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 1) Pc'en kan være helt kaldt når jeg starter spillet 2) Det er ikke temperatur 3) Er ikke bare dette spille alle spill som bruker 3d visning ser ut til å gjøre dette 4) jeg har formatert mange ganger prøvd med forskjellige spill samme greia. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 90% sikkerhet at skjermkortet har sakt "Bye-bye" kontakt utsalgs sted, husk forbruker har 5 års reklamasjons rett. Lenke til kommentar
Lineplx Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Kult takker så mye=D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå