MasterOfDisaster Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) heisan, jeg har nå 2 stk kenwoo 12" i bagasjen av en for mondeo sedan 1993 model, lurer på om jeg bare burde skjære ut hull i hattehyllen så jeg får mere trykk frem eller om jeg burde porte i tilleg? legger ved bilde der jeg har 1, den andre står sidenav Takker for alle svar Endret 15. juni 2007 av MasterOfDisaster Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Lag ny hattehylle med elementene montert der. Porter er ikke å anbefale, da er det bedre med bare hull. Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Jalla er tilbake=) hehe;) har 2 ellementer nå, hattehylla har masse metall under osv som er en del av forsterkingen ser det ut som så dette vil jeg helst ikke gjøre noe med;) Endret 16. juni 2007 av MasterOfDisaster Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Jalla er tilbake=) hehe;) har 2 ellementer nå, hattehylla har masse metall under osv som er en del av forsterkingen ser det ut som så dette vil jeg helst ikke gjøre noe med;) 8873043[/snapback] Hvis den er en del av forsterkingen i bilen, så har du ikke lov til og gjøre noe med den... Du vil heller ikke få den EU godkjent Lenke til kommentar
Defus Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hvis du ikke vil gjøre slikt kan du også vende subbene mot baksetet og gjøre slik at ingen lyd/luft kommer bak i bagasjerommet, men må igjenom setet. *dårlig forklaring* Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Hvis du ikke vil gjøre slikt kan du også vende subbene mot baksetet og gjøre slik at ingen lyd/luft kommer bak i bagasjerommet, men må igjenom setet. *dårlig forklaring* 8879766[/snapback] Tror jeg forsto det du mente;) hehe;) kan prøve dette=) men ble en del bedre med 2 ellementer;) det som er er at det er et 17Cm hull på ene siden og tenkte på å kutte hull der:) Lenke til kommentar
Defus Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hvis det er en skipose/armlene i denne bilen, kan du jo rette subbene mot dette å ha armlene nede. Hvis du ikke tror dette har noe for seg, så kan du som eksperiment ta ned setene å se trykket du ikke får inn i bilen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå