Rikardsen Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hei, jeg har kanskje egentlig ikke noe "problem" med routeren min, men som hardbarka warcraft 3 nerd har det i en årrekke nå vært provoserende å ikke kunne hoste gamer!! Tingen er, routeren min ser ut til å blokkere folk som prøver å joine. Hva jeg lurer på er, hvordan fikse dette? Hvordan få til å kunne verte spillrunder online? Også, hvis relevant. Jeg har en Sparklan wireless soho router 802.116 model nr: wx-6215m Takk på fårhond =) Lenke til kommentar
Bakkan Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Hei! Jeg har akkurat samme problem som deg med akkurat samme router som deg. Ja, ja.. Kanskje det er BUMP, men jeg trenger hjelp "/ Finni ut masse forwardport.com eller noe, men der er ikke min router Takk for alle svar uansett hva! <33 Lenke til kommentar
Nietsroht Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Først må du finne ut hvilke porter som skal være åpne for å spille. gå på cmd og skriv ipconfig så tar du ip'en og skriver den på IE eller FF (der du skriver nettadresse) da får du forhåpentligvis opp informasjon og mulighet til å gjør diverse ting og tang på routern. Der kan du forhåpentligvis mulighet til å åpne og lukke porter. Dette funker på mitt modem/router, er veldig dårlig til å forklare, men håper det hjelper. edit: fant hvilke porter: Warcraft III: - Allow port 6112 TCP out and allow established sessions in - Allow port 6112 TCP in (hosting custom games) - Allow port 6113-6119 TCP out and in (hosting custom games if you've changed the default port in the Options/Gameplay screen) Endret 27. oktober 2007 av Nietsroht Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Her er vel det nærmeste du kommer en ferdig oppskrift: http://www.portforward.com/english/routers...arcraft_III.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå