Gå til innhold

Kritikk på nytt design på min hjemmeside

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jo nevne de klassiske sidene for inspirasjon:

WebCreme

BestWebGallery

Eller tråden her på forumet om websider med god design

Som sparks sier her, du burde gå bort fra det standard 3-kolonnedesignet og finne på noe nytt. Det kan for all del være tre kolonner, bare noe spennende, noe som gjør det annerledes fra det du har sett før. Bruk noen timer i Photoshop med tutorials og all ting og kom opp med et godt planlagt og stilig design før du koder det. Legg gjerne PS-skissen ut til kritikk(selv om det har vært diskusjoner rundt dette, så er det jo fortsatt webdesign selv om den ikke er kodet). Hvis du legger ut skissen først, så får kritikk, så koder den så sparer du deg selv for mye arbeid.

Ellers keep up the good work, du forbedrer deg!

Lenke til kommentar

Takk takk.

Jepp, har nok vært innom alle de 3 sidene der og klikka meg rundt Kiman ;)

Uansett, skal prøve det. Skal se på de sidene igjen nå (ikke den webdesign med god design postes her-tråden), men de andre for å sjekke om noe nytt og spennende har kommet.

Lenke til kommentar

Flott du lager noe eget Anders!

Den brune fargen i midten var ikke fin.

Du har border-top på HOME

Ganske gammelt og standard oppsett. Hvis du vil følge Web 2.0, så skal du vite at de fleste designene har 2 kolloner. (3 i nød)

Fine farger på menyen (den blå)

Ganske kjedelig design igrunn. Ikke noe spesiellt kult, veldig Web 1.0

Lenke til kommentar

Ja, takk for tips. Det er egentlig noe mer i den, men jeg gjorde den fargen lik med bakgrunnen når jeg lagde den så har jeg ikke fiksa den. Men som jeg sa, så driver jeg å mekker et nytt design nå, er så og si ferdig med den, men det er noen småting igjen. Tror jeg dropper å legge den til kritikk for nå, men hvis jeg bestemmer meg for å bruke den så vil dere kanskje se den hvis dere er innom sida mi en gang :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...