Anders Moen Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hei! Har akkurat laget enda et design på siden min, selv om jeg egentlig suger i design. Vet det er kanskje litt for mørkt, men hva synes dere? www.andersmoen.com Hva kan gjøres bedre? Hva kan gjøres annerledes? (Jepp, jeg suger i å skrive, så ikke de beste tekstene osv dere vil finne) Jippi! Første post i den nye underkategorien Lenke til kommentar
sparks Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Har du vurdert et annet oppsett på designet ditt? Du har brukt dette oppsettet (3 kolonner) i veldig lang tid nå.. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Nope, det har jeg ikke. Som jeg nevnte i posten over, så suger jeg egentlig i design. Men har du/dere noen ideer om hva som kan gjøres annerledes utenom det der? Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Kan jo nevne de klassiske sidene for inspirasjon: WebCreme BestWebGallery Eller tråden her på forumet om websider med god design Som sparks sier her, du burde gå bort fra det standard 3-kolonnedesignet og finne på noe nytt. Det kan for all del være tre kolonner, bare noe spennende, noe som gjør det annerledes fra det du har sett før. Bruk noen timer i Photoshop med tutorials og all ting og kom opp med et godt planlagt og stilig design før du koder det. Legg gjerne PS-skissen ut til kritikk(selv om det har vært diskusjoner rundt dette, så er det jo fortsatt webdesign selv om den ikke er kodet). Hvis du legger ut skissen først, så får kritikk, så koder den så sparer du deg selv for mye arbeid. Ellers keep up the good work, du forbedrer deg! Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Takk takk. Jepp, har nok vært innom alle de 3 sidene der og klikka meg rundt Kiman Uansett, skal prøve det. Skal se på de sidene igjen nå (ikke den webdesign med god design postes her-tråden), men de andre for å sjekke om noe nytt og spennende har kommet. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Flott du lager noe eget Anders! Den brune fargen i midten var ikke fin. Du har border-top på HOME Ganske gammelt og standard oppsett. Hvis du vil følge Web 2.0, så skal du vite at de fleste designene har 2 kolloner. (3 i nød) Fine farger på menyen (den blå) Ganske kjedelig design igrunn. Ikke noe spesiellt kult, veldig Web 1.0 Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Ja, nettopp. Web2.0 og Web1.0 sier meg så mye Nei, jeg er enig med den brunfargen, men jeg fant ikke noe mer passende. Så jeg burde ikke ha borderen på toppen av den første linken der? Lenke til kommentar
eigan Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Så jeg burde ikke ha borderen på toppen av den første linken der? 8873277[/snapback] Beklager, nei det var ikke fint. Du har på en måte en annen border, nemlig den svarte boksen.. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Okay, takk. Nå har jeg tatt den bort. Noe mer som kan gjøres annerledes? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Eg syns kanskje at den reklame-greia i headeren var litt upassande. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Spør du meg, så hører ikke reklame hjemme på personlige nettsider. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 21. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2007 Ja, jeg vet det, men jeg vil tjene en liten slant. Ikke akkurat en sikker inntekstkilde det der, men. Jaja, driver å designer på nytt og da har jeg ikke med noe reklame. Enda. Driver å jobber med det så det er ikke klart til å bli "sett på" enda Lenke til kommentar
gladsild Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 du burde lage en ny header. den var utrolig kjedelig... få inn noe mer farger på siden Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 23. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2007 Ja, takk for tips. Det er egentlig noe mer i den, men jeg gjorde den fargen lik med bakgrunnen når jeg lagde den så har jeg ikke fiksa den. Men som jeg sa, så driver jeg å mekker et nytt design nå, er så og si ferdig med den, men det er noen småting igjen. Tror jeg dropper å legge den til kritikk for nå, men hvis jeg bestemmer meg for å bruke den så vil dere kanskje se den hvis dere er innom sida mi en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå