Gå til innhold

9500pro --> 9700!

NeoGeo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja , dette må jo bare prøves. hadde tenkt på 9500 pro uansett, så dette er jo toppers. eneste problemet er selve loddingen, jeg har ikke sjangs til å lodde noe så smått. noen her på forumet som har lyst til å tjene noen kroner på en halvtimes loddejobb?

Det kan jo hende jeg kan hjelpe deg.......

Lenke til kommentar

Vurderer å teste dette i morgen hvis de har kortet inne på komplett. (Sapphire 9500 128 MB)

blir ikke noe grisebra kjøp hvis det fungerer, (9700 kortet, ikke Pro) koster jo "bare" 800,- mer), men det er jo bare utrolig morro, og for ikke å si spennende !

Skal først høre om jeg kan få se på kortet før handelen, se at det ligner 9700 ref. desigen og sjekke at det er i alle fall 3,3 ns ram

space

Lenke til kommentar

Så dette på Digit-Life.com:

4. RADEON 9500 128MB: all known RADEON 9500 board have RADEON 9700 design. 128Mb RADEON 9500 feature 256-bit bus and the same 8 memory chips identical to RADEON 9700. The RADEON 9500 GPU itself is pared-down with only 4 pipelines left operable. The remake enables all 8 pipelines transforming the GPU into the complete RADEON 9700. The memory bus is left alone as it’s 256-bit already, but besides the re-soldering you will need to repatch RADEON 9500 BIOS for all 8 pipelines to work - RADEON 9700 BIOS fits nice.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...