Stor Oddnoga Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Naturligvis, ting kan jo endre seg, men erfaringsmessig så gjør det sjelden det så nærme lansering. Endret 8. november 2007 av Phredrik Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Har pr dags dato en W810i, som er ganske plastic-fantastic, men har vært kjempefornøyd med den. Har for meg at w960i er omtrent av samme "kaliber". Gleder meg til den kommer ut så man får sett litt nærmere på den. Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Bestillte W960i for en god stund siden. Venter bare på at den skal komme. Har testet både P1 og K850 og begge virker veldig solide, og regner egentlig med at W960 vil gi noe av samme følelsen, ettersom at alle telefonene skal være toppmodeller. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hvorfor i all verden kommer ikke w960 på markedet før november når p1(som så og si er identisk) har vært til salg såpass lenge? Jeg har hatt p1 siden dagen den kom i butikkene, og jeg mener jeg skriver bedre med vanlig mobiltastatur slik som man finner på w960. Ble derfor fornøyd når jeg hørte om den. Men jeg ser jo nå at det er så og si samme innmat, selv om designet er bedre. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Begynner å bli utålmodig nå jeg... Og w810i'en min begynner å bli sliten også... Noen som har hørt noen nye datoer eller er det enda starten av desember at denne kommer ut ? Lenke til kommentar
pjaatr Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Begynner å bli utålmodig nå jeg... Og w810i'en min begynner å bli sliten også... Noen som har hørt noen nye datoer eller er det enda starten av desember at denne kommer ut ? På CDON stod det at den kom 28 desember, ubekreftet. Nå står det Ikke bekreftet og den vil sannsynligvis ikke komme for salg før på nyåret :/ Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Bah... vet ikke om jeg klarer å vente så lenge jeg. Finnes det noen bra alternativer ute da? Lenke til kommentar
pjaatr Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Bah... vet ikke om jeg klarer å vente så lenge jeg. Finnes det noen bra alternativer ute da? K850i. Kjøpte en på torsdag, kameraet er helt kongebra og funksjonene ellers virker veldig brae. Løp og kjøp! Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Må innrømme at jeg ikke likte K850'en spesielt godt, uten at jeg helt klarer å sette fingern på hvorfor... Lenke til kommentar
pjaatr Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Må innrømme at jeg ikke likte K850'en spesielt godt, uten at jeg helt klarer å sette fingern på hvorfor... Den er speilblank, det er det som er problemet.. bruker sikkert 1 time tilsammen hver dag bare på å pusse av merkene som kommer på den Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Så vidt jeg vet, så skal telefonen komme 3. desember, men denne datoen er fortsatt ubekreftet, så kan endre seg. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Telefonen er bekreftet inn i slutten av november. Regner med at jeg skal bytte ut min P1 med en w960:) Lenke til kommentar
FaO Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Komplett har hvertfall 1. Desember som dato.. De pleier egentlig å være ganske nøyaktige hvis man sier +- ett par-tre dager.. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 For dere som ønsker telefonen er den bekreftet hos elprice.no http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=29981 Ikke lenge til da med andre ord Lenke til kommentar
FaO Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 (endret) vil denne telefonen bli ødelagt hvis man kjøper den bundet til djuice? Husker fra den tida da jeg hadde en eldre Sony E. at de ødela menyen og slikt.. Endret 19. november 2007 av FaO Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Da jeg bestilte min SE W880i fra telenor så var ikke menyen "ødelagt". Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 vil denne telefonen bli ødelagt hvis man kjøper den bundet til djuice? Husker fra den tida da jeg hadde en eldre Sony E. at de ødela menyen og slikt.. Ikke nødvendigvis, f.eks den telefonen jeg linka til over hos Elprice står det "Telefonen er ikke operatørlåst", da betyr det at den egentlig ikke er låst til noen operatør, men du får alikevel rabbatt ved kjøp. Dersom telefonen er operatørlåst bruker telefonen ofte å være branda med entry knapp og muligens noen endringer her og der. Personlig liker jeg kun telefoner som ikke er operatørlåst. Lenke til kommentar
Vek Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Kan man bruke MSN på denna saken? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 det tørr jeg banne på at skal gå an. Lenke til kommentar
Mads2010 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Tipper den kommer 3. desember.. Jeg har bestillt den igjennom Newphone, og de sa den kommer om to uker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå