kalinho Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Går fram og tilbake mellom denne og Viewty også, men Viewty skal visst ha horribel lab batteri tid, noe som jeg finner utrolig irriterende. Det verste jeg visste med min d900 var å være ute i helga knipse noen bilder og plutselig være tom for batteri. Virker som dette kan være et problem emd viewty. NÅ kommer jo jo Samsungs G800. Ufattelig mye å velge i for tiden. Lenke til kommentar
qwertz Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Herre gud.. jeg må bare ha den mobilen der.. den ser jo så sinnsykt rå ut Har prøvd den. Gadd ikke å fikle så alt for lenge med den, for å si det sånn. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Denne SKAL jeg ha, den kommer i slutten av november/begynnelse av desember. perfekt musikktelefon, men burde hatt 5megapixler (LES: Samme kamera som k850, lik optikk osv.) eller i det minste en ordentlig blitz.. dessverere har den bare en lampe slik som p1i. fikk prøvd en beta verson av telefonen her om dagen, sinnsykt fet telefon. høyttalerene er ganske bra også, for ikke å snakke om grensesnittet på mp3 spilleren. pluss at du kan kjøpe musikk trådløst fra den (via wlan f.eks) weeee! veldig bra musikkvalitet (oppgradert vil jeg si fra tidligere walkman modeller) genialt at man slipper det helvetes qwetry tastaturet knappene er forøvrig også god kvalitet, ikke ubehagelige å bruke Lenke til kommentar
dTd Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 noen som kan tippe ca pris med djuce zero? blir det mer eller mindre enn 4k? deilig at det følger med tråldøst headsett da ^^, men er det sånn at skjermen vender automatisk når du vender tlf ? som på w910i? eventuelt mulig at den vendes sånn manuelt når man skal se film? Lenke til kommentar
kalinho Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Synes å huske å ha sett i en video at bilde ikke roterer automatisk, men at den kan vendes manuelt. Lenke til kommentar
Ezpen91 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Denne telefonen er et must! Men virker som det blir veldig dyr, noe som er litt dumt! Står mellom w910 og w960 men w960 står hakket høyere med symbian os og wlan.. kameraet er jo brukbart på den og! Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Enig der, den her tilogmed Wlan, noe som er digg når man virkeli kjeder seg, du kan kjøre symbian basert torrentprogram i bakgrunnen osv osv.. er jo rett å slett en teknobombe det der... Men mulgiheten med å velge mellom QWERTY og vanli mobiltaster er også en genial ting. Men det som virkeli er geinalt me den er: Du kan trykke på skjermen! Endret 26. oktober 2007 av Cell_v14 Lenke til kommentar
dTd Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Synes å huske å ha sett i en video at bilde ikke roterer automatisk, men at den kan vendes manuelt. okey,, ikke at dette var så veldig viktig uansett ;P men noen som vet ca pris med djuce zero? ;P Lenke til kommentar
Janti Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Enig der, den her tilogmed Wlan, noe som er digg når man virkeli kjeder seg, du kan kjøre symbian basert torrentprogram i bakgrunnen osv osv.. er jo rett å slett en teknobombe det der... Men mulgiheten med å velge mellom QWERTY og vanli mobiltaster er også en genial ting. Men det som virkeli er geinalt me den er: Du kan trykke på skjermen! Jeg vet ikke så mye om symbian, men forstår at det tillater at man kan få mye mer funksjonalitet ut av telefonen. Noen som vet om det finnes muligheter til å ta inn nettradio gjennom et slikt tilleggsprogram? Jan Lenke til kommentar
Janti Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 med qwerty hadde den vært perfekt (for meg) <{POST_SNAPBACK}> Da kjøper du en P1i, for det er samme innmat. CD Er du sikker på det? P1 får dårlige anmeldelser både når det gjelder lydkvaliteten og radiodelen. Jeg håper du tar feil Jan Lenke til kommentar
hernil Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 W960i er mye, mye mer musikk og lyd rettet. de testene jeg har lest har lagt trykk på at lydkvaliteten er veldig bra. P1i har mye av den samme innmaten, men jeg vil tippe at W960i er noen hakk bedre på lyd. Lenke til kommentar
dTd Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Enig der, den her tilogmed Wlan, noe som er digg når man virkeli kjeder seg, du kan kjøre symbian basert torrentprogram i bakgrunnen osv osv.. er jo rett å slett en teknobombe det der... Men mulgiheten med å velge mellom QWERTY og vanli mobiltaster er også en genial ting. Men det som virkeli er geinalt me den er: Du kan trykke på skjermen! hmm,, er det faktisk mulig å kjøre torrent program på den? så viss jeg tar den med på skolen så kan jeg laste ned ting å tang med stor hastighet da? Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Enig der, den her tilogmed Wlan, noe som er digg når man virkeli kjeder seg, du kan kjøre symbian basert torrentprogram i bakgrunnen osv osv.. er jo rett å slett en teknobombe det der... Men mulgiheten med å velge mellom QWERTY og vanli mobiltaster er også en genial ting. Men det som virkeli er geinalt me den er: Du kan trykke på skjermen! hmm,, er det faktisk mulig å kjøre torrent program på den? så viss jeg tar den med på skolen så kan jeg laste ned ting å tang med stor hastighet da? Den har jo innebygd WLAN... muhahahha Lenke til kommentar
dTd Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 SE har sa i dag at den skal bli lansert i november :D:D:D Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 SLUTTEN av november, og det er fortsatt ubekreftet jaja, jeg har betalt for min så jeg venter bare Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Noen som har fått inntrykk av at denne er like plastikk som K850i ? Og hvilken pris snakker man omm på denne tror dere (uten abb.) Endret 8. november 2007 av AvIOn Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Tre ting, EDGE, qwerty og minijack utgang og jeg hadde kjøpt den strx! Det følger med bluetooth-headset HBD-DS220, der du har mulighet til å bruke hva du vil av minijack=) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Noen som har fått inntrykk av at denne er like plastikk som K850i ? Og hvilken pris snakker man omm på denne tror dere (uten abb.) Har testet denne og den virket dessverre veldig plastikk, ikke på langt nær samme byggekvalitet som på P1i. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 jeg synes ikke den virket så plastik når jeg prøvde den... men sikkert smak og behag, husk også phredrik at vi har prøvd en prototype. prisen vil ligge på rundt 5000 Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Ser ut som man får denne for under 5000 kr med lansering i følge prisguiden =) Ser ut som det blir ny telefon på meg om en mnds tid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå