Kenny™ Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hei, jeg har en DI-614+ trådløs router og lurer på hvordan jeg passordbeskytter den? Jeg har kommet inn på den config--på-internett-tingen... men finner ikke ut hvordan jeg passord bekytter! Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 *bump* Ingen som vet? (ble stille etter at SO ble stengt ja O.O') Lenke til kommentar
Zonda Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) *bump* Ingen som vet? (ble stille etter at SO ble stengt ja O.O') 8874102[/snapback] Du kan jo ta en titt her: http://www.win-xp.no/modules.php?name=Foru...wtopic&p=190934 Ikke helt samme routeren, men er du heldig kan det være samme prosedyren. Endret 16. juni 2007 av Zonda Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Hmm... skeptisk... Kan andre folk fortsatt komme inn på nettet da? har jo andre medlemmer av familien som bruker det. Lenke til kommentar
Zonda Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hmm... skeptisk... Kan andre folk fortsatt komme inn på nettet da? har jo andre medlemmer av familien som bruker det. 8874301[/snapback] Når du skal koble til det trådløse nettverket vil du få spørsmål om å oppgi den koden du laget. Slik vil det være for alle PCer som vil koble til, så er spørsmålet om de som sitter med PCen har passordet eller ei. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Ok, takk skal prøve det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå