thehazen Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Vet.. Det kommer jo te å selge best på 360. Nesten alle som har 360 skal nok ha GTA 4.. Det er veldig mange. Jeg har jo PS3 og 360.. jeg skal jo seff ha det på Xbox egentlig siden der er den ekstra greia som kommer seinere. Jeg liker ikkke Kontollene til Xbox, Asj.. PLasyattion 3... Digg 8982939[/snapback] Har du i det heletatt kjent på 360 kontrollen din? den gamle xbox kontrolleren gjelder bare ikke, 360 kontrollen er den mest behagelige kontrollen til konsoll per dags dato, ps3 har hatt samme kontroll i 10 år og det kjenner du. Om ikke du har små jentefingre da? .....du har ikke små jentefingre vel?...jeg tror du har det... :!: Endret 3. juli 2007 av thehazen Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Er spend på kor stort episodic content blir, og kor mykje det evt vil koste. Nei det er dreping å sånt XD HAHA 8989949[/snapback] Når eg blir president i verda, skal eg sørge for at det blir legitimasjonsplikt på internett. Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 (endret) Nå som GTA4 ikke er ps3 ekslusift blir det bare "møkk" musikk på spillet da. Det er litt kjipt. Før kunne rockstar games plukke musikk som de ville av Sony BGM. Synes de bør bytte litt ordentlig musikk mot noe ekslusift innhold til PS3en også Endret 3. juli 2007 av AndreasGS Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jau, det eineste plateselskåpet som har signert bra musikk er jo Sony BMG. Og sjølv om GTA IV kjem på fleire plattformar, nektar eg å tru at Sony BMG gir frå seg millionar i royalties. Lov å tenkje litt Andreas. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=792132 Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Nå som GTA4 ikke er ps3 ekslusift blir det bare "møkk" musikk på spillet da. Det er litt kjipt. Før kunne rockstar games plukke musikk som de ville av Sony BGM. Synes de bør bytte litt ordentlig musikk mot noe ekslusift innhold til PS3en også 8993233[/snapback] Blir stas på Xbox 360 da. Custom Soundtracks ftw Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Hvorfor skal et spill basert på en virtuell verden ha musikk fra virkeligheten? Jeg syns soundtracket til GTAIII var best av de siste spillene. Mye fordi jeg ikke hadde hørt noe av det før. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) Selv om du ikke har hørt dem før, betyr det ikke at de ikke er fra virkeligheten! Endret 4. juli 2007 av DarkerGlow Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Er vel litt vanskelig å få med musikk som ikke er fra virkeligheten, men hvem vet kanskje den store overraskelsen i GTA IV er AI så avansert at den lager egne sanger som er unike for hver spiller og som påvirkes av hva som skjer i byen og miljøet rundt dem. Lenke til kommentar
Northland Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Dah.. Mente musikk som en gang har vært populær i virkeligheten! Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg er fullt klar over at mye av musikken i GTAIII er fra virkeligheten. Men det aller meste er ukjent, og en del har de laget selv. (og resten er klassisk musikk ) Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Det eneste de har lagd selv er radiochattingen, all musikk er lisensiert fra selskaper. låter lagd av artister, utgitt allerede. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg er fullt klar over at mye av musikken i GTAIII er fra virkeligheten. Men det aller meste er ukjent, og en del har de laget selv. (og resten er klassisk musikk ) 9001411[/snapback] De har da ikke lagd noe som helst musikk selv =/ eneste er som nevnt over radio talkshowene. Jeg håper ikke du trudde at i GTA III så lagde rockstar all musikken selv Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg mener å ha hørt at noe av musikken var laget kun til GTA3, dog godt mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 mesteparten av musikken på gta3 er laget av virkelige artister/band, men jeg ser ikke bort i fra at de fikk noen låter produsert spesielt til GTA. Har du forresten hørt snakk om "game-girls" i en reklame på "Game FM" kanalen i GTA? Det er faktisk en reklame for et ekte nettsted som solgte erotiske filmer. Jentene danset lettkledd og strippet til hip hop, bl.a noen artister fra GTA3 Siden har byttet navn i dag, men jeg tror enda jentene i filmene kaller seg for game girls. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 (endret) nei, de het bare ikke game girls Hip Hop Honeys het dem, og sist jeg sjekka (for 29sek sia) var siden aktiv Men. http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Theft_Auto_III_soundtrack Men det aller meste er ukjent, og en del har de laget selv. 9001411[/snapback] Btw. ser jeg nå at jeg formulerte meg dårlig, jeg mente ikke at rockstar lagde musikken selv, jeg mente seff at de fikk tak i musikk spesifkt laget for spillet, og ikke utgitt noe annet sted. Endret 5. juli 2007 av Eremal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå