Zandreu Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jeg så Live Free or Die Hard forrige fredag, og den var døds bra. Die Hard 4 rocker. Å hvis Bruce Willis kommer tilbake som John McClane i Die Hard 5... Yeah, baby, yeah! Døds fett! Kom igjen, Die Hard 5! Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Tviler egentlig på at det kommer enda en jeg, i og med at mannen begynner å dra på årene. Nå har ikke jeg fått sett nummer fire enda en gang, men jeg gleder meg til jeg skal se den første gang hvert fall. Selv om det hadde vært kult med enda en Die Hard film, så tror jeg ikke det blir noe av, dessverre. Det kan hende at de er litt redd for at de skal spille for lenge på det samme konseptet. Lenke til kommentar
Bamsebomsen Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Live Free or Die Hard er en av de beste action filmene jeg har sett på flere år, kunne ikke ha vært mer fornøyd.. untatt når det kommer til en viss scene som inkluderer gass, som laborant så fikk det øyenbrynet til å løfte seg litt for langt. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Live Free or Die Hard er en av de beste action filmene jeg har sett på flere år, kunne ikke ha vært mer fornøyd.. untatt når det kommer til en viss scene som inkluderer gass, som laborant så fikk det øyenbrynet til å løfte seg litt for langt. 8996963[/snapback] N.B Litt spoilers Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hele tanken med at et virus kan få pc'n til å eksplodere var litt, vel, sært. Dro litt på smilet når kommentaren "It's an e-bomb!" kom. Ble også evig forvirret over at folk snakket i telefoner selv om satelitter osv. var nede, men kan hende jeg gikk glipp av noe her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå