El-Morty Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Hei! Som de fleste av oss vet så er Die Hard 4, Live Free or Die Hard, rett rundt hjørnet. Men at det kansje kommer en Die Hard 5 er en annen sak . I et intervju for ikke lenge siden sa Bruce Willis, at hvis Live Free or Die Hard blir en suksess, blir han med på å lage en Die Hard 5 . Om det virkelig blir en Die Hard 5, så er dette noe av det beste jeg noen gang har hørt Hva syntes du? Er dette bra nyheter? Diskuter! Endret 15. juni 2007 av El-Morty Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Die Hard filmene er noe av det beste som har blitt laget noe gang, så dette var gode nyheter! Håper bare Die Hard 4 lever opp til forventningene, for de er skyhøye Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg husker ifra et interju at Bruce Willis ville at John McClane skulle dø i Die Hard 4. Og nå vill han lage en til Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Det kommer nok en Die Hard 5, for Die Hard 4 blir garantert en suksess. Bruce Willis svikter aldri! Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg husker ifra et interju at Bruce Willis ville at John McClane skulle dø i Die Hard 4. Og nå vill han lage en til 8871094[/snapback] John McClane dør aldri Lenke til kommentar
El-Morty Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Jeg husker ifra et interju at Bruce Willis ville at John McClane skulle dø i Die Hard 4. Og nå vill han lage en til 8871094[/snapback] Jaja.. Jeg husker da han nevnte det, ja Men det var jo en stund siden da. Mulig Bruce prøvde få opp spenninga litt Ikke vet jeg Endret 15. juni 2007 av El-Morty Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hurra! Die Hard er favorittfilmene mine Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 nå må du roe deg ned og la 4'ern komme ut først a ! joa blir vell litt mye men tror ikke de vil holde standarene som 1'ern , 2'ern og 3'ern gjord. ( har ikke sett 4'ern , men tviler på den er like bra som de tre første ) Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 nå må du roe deg ned og la 4'ern komme ut først a ! joa blir vell litt mye men tror ikke de vil holde standarene som 1'ern , 2'ern og 3'ern gjord. ( har ikke sett 4'ern , men tviler på den er like bra som de tre første ) 8872522[/snapback] Nå må ikke du ødelege håpet til mange som tror at det kommer en 5'er heller da din pessimist... Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 4'ern har fått en kjip PG-13 rating og plottet med hi-tech datanerder hørtes kjedelig ut. Dessuten har jeg sett trailern og den overbeviste meg absolutt ikke... Faen ta Bruce hvis han fucker opp Die Hard serien nå. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Ja. Traileren så ut som true lies 2 og ikke Die hard. Og PG-13 er jo ikke noe å rope hurra for, og vis han ikke sier Yippee-ki-yay, motherfucker, så er det ikke en die hard filmer Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 I trailern sier'n vel Yippee-Ki-yay Motherf.... og så kommer det en eksplosjon som overdøver resten. Jævlig nakent med andre ord, hvis det er slik i filmen. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Die Hard har aldri vært en skikkelig over the top action film, Die hard 1 er jo nesten en thriller, er liksom litt mer action enn en action thriller. Lenke til kommentar
Curry-Peter Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 I trailern sier'n vel Yippee-Ki-yay Motherf.... og så kommer det en eksplosjon som overdøver resten. Jævlig nakent med andre ord, hvis det er slik i filmen. 8873310[/snapback] akkurat det samme skjedde i traileren til die hard 3. Og i filmen sier han "Yippie KAy-yay"setningen helt ferdig uten at det kommer en eksplojson, som i traileren. Uansett, Die HArd 5. Døds kult Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Faen ta Bruce hvis han fucker opp Die Hard serien nå. 8872949[/snapback] Det er da ikke Bruce som vill fucke opp serien. Det er reggisøren, Len Wiseman. Men selv tror jeg filmen kommer til og bli drit bra. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Faen ta Bruce hvis han fucker opp Die Hard serien nå. 8872949[/snapback] Det er da ikke Bruce som vill fucke opp serien. Det er reggisøren, Len Wiseman. Men selv tror jeg filmen kommer til og bli drit bra. 8904956[/snapback] Helt enig med deg i det. Uansett gleder meg til filmen. Digger Die Hard-serien Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Puh Bruce Willis er for gammel! Daniel Craig i hovedrollen, anyone? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ja, det var en spøk. Bruce er steintøff! Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Faen ta Bruce hvis han fucker opp Die Hard serien nå. 8872949[/snapback] Det er da ikke Bruce som vill fucke opp serien. Det er reggisøren, Len Wiseman. Men selv tror jeg filmen kommer til og bli drit bra. 8904956[/snapback] De må uansett gjøre det bedre enn i 3'ern.. 1'ern og 2'ern var dritbra mens 3'ern bare var middels, syns jeg... Skal se 4'ern.. Lenke til kommentar
scythe Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Die hard 4 burde bli bra.. har skyhøye forventninger så Lenke til kommentar
El-Morty Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 (endret) Yippie-Ki-Yay! Live Free or Die Hard er helt konge! Kom ut av kinosalen med en helt herlig god følelse. Bedre enn #2 og #3, og er like bra som #1. Bruce Willis er fortsatt helt genial som John McClane og han er bedre enn noensinne. Live Free or Die Hard er allerede blitt en suksess, og som Bruce Willis sa; Hvis #4 blir en suksess og Len Wiseman står bak regien, blir jeg definitivt med på å lage en Die Hard 5. Good news? Endret 2. juli 2007 av El-Morty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå