drugis Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 hvor ble det festet? på voss hva ble drukket ? øl hvor skulle jeg såve? : på internatet til brodern hvor sovna jeg? i sentrum, på en besinstasjon, på fange til å jente, på rommet til ei jente, på kjøkkene, å på rommet til brodern tilslutt Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Hvor skulle det festes? | Har festet ved den lokale innsjøen Hva skulle drikkes? | Hovedsaklig øl, men endte opp med å bli dyttet på noe rare grønne greier. Mistenker at det var mer enn bare sprit Hvor skal du sove? | Klarte til sist å sykle (!) mila hjem etter 7 halvlitere og det skumle grønne. Hvor ente du opp med å sovne? | Bomma på senga. Havnet på gulvet ved siden av. Aldri mer.. Jeg var nede for telling hele i går. + at jeg er full av skrubbsår i trynet etter at jeg falt av sykkelen, flere ganger.. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Hvor skulle det festes? | Har festet ved den lokale innsjøenHva skulle drikkes? | Hovedsaklig øl, men endte opp med å bli dyttet på noe rare grønne greier. Mistenker at det var mer enn bare sprit Hvor skal du sove? | Klarte til sist å sykle (!) mila hjem etter 7 halvlitere og det skumle grønne. Hvor ente du opp med å sovne? | Bomma på senga. Havnet på gulvet ved siden av. Aldri mer.. Jeg var nede for telling hele i går. + at jeg er full av skrubbsår i trynet etter at jeg falt av sykkelen, flere ganger.. 8931194[/snapback] det går vel ca 2 uker til såra har grodd Lenke til kommentar
joku Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Dag 1: Hvor skal det festes? Hos ei veninne på landet med 15 andre der jeg bare kjente 3. Bastud, bading og sol. (i finland) Hva skal drikkes? Skulle väre öl, men ble mye rart Hvor skal du sove? ingen planer Hvor ente du opp med å sovne? att med to jenter og en kis Dag 2: Hvor skal det festes? Med de 15 andre som jeg hadde blitt kjent med dagen försom invitere åss videre. Var i en annen by også da. Ble bastud der også. Hva skal drikkes? Öl. Men ble mye rart her å Hvor skal du sove? Med ei fin jente å en kompiss Hvor ente du opp med å sovne? Med den fine jenta, mer på meg (heldigvis) Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hvor skal det festes? Hos ei vennine på skedsmokorset som har bursdag Hva skal drikkes? Drakk litt av hvert, både sprit og øl. Hvor skal du sove? Hjemme Hvor ente du opp med å sovne? Hjemme Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 (endret) det går vel ca 2 uker til såra har grodd 8937075[/snapback] Grodd nå, så jeg føyk på bondefest i forigårs. Taxi hjem <3 Det sopm ble drukket var noen få øl, før jeg fant ut at jeg var dritlei, så det ble shottegalskap med jäger og gammeldansk i stedet. Endte opp i fin form hjemme. BTW: det skumle grønne fikk jeg opplyst til å være adonitt eller noe. Noen som vet noe? EDIT: absinth var det vettu.. øh..http://en.wikipedia.org/wiki/Absinthe det var kanskje mikke så lurt med hallusinogener rett før sykkelturen? Endret 2. juli 2007 av Mads-b Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 det går vel ca 2 uker til såra har grodd 8937075[/snapback] BTW: det skumle grønne fikk jeg opplyst til å være adonitt eller noe. Noen som vet noe? 8982150[/snapback] Sikker på at du ikke mener absint? Jeg søkte på adonitt på google.no, og fikk opp en rar blanding av tremaling, oljer og sånn Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Hvor skal det festes? Hos ei venninde som bor i et fint tømmerhus Hva skal drikkes? Drakk en del øl ( Carlsberg Export og Slots Classic) samt shotta litt Bacardi razz Hvor skal du sove og Hvor ente du opp med å sovne? Jeg skulle sove hjemme, og endte opp i senga mi Kvelden var koselig og alt gikk "pent" for seg! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Shotte bacardi razz? Den drekker man da bart. Fredag: Hvor skal det festes? Lillestrøm Hva skal drekkes? Sprit, pils og cider Hvor skal du sove? Skal på hos ei venninne og så sove hos a. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Shotte bacardi razz? Den drekker man da bart. Fredag: Hvor skal det festes? Lillestrøm Hva skal drekkes? Sprit, pils og cider Hvor skal du sove? Skal på hos ei venninne og så sove hos a. 9096102[/snapback] Oppdateres siden sist. har drekki hver fredag og lørdag siden da. Hva jeg har drekki de gangene? Pils rusbrus og vin. Også har jge drekki sprit uten blandevann fordi jeg hadde ikke Husker veldig lite fra fylla nå om dagen, er jævla irriterende. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Hvor skal det festes? - Hos Mikkel, store huset : o Hva skal drikkes? - Cider og øl, ble for det meste Corona. Hvor skal du sove? - Hjemme i min egen seng. Hvor ente du opp med å sovne? - Hjemme i min egen seng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå