Dynejonas Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Hei! Her kan vi diskutere festingen som skal foregå. Hvor skal det festes? Hva skal drikkes? Hvor skal du sove? Hvor ente du opp med å sovne? Så da er det bare å kjøre på(ikke i fylla). first Endret 17. juni 2007 av Dynejonas Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Nei, skal ikke på fest i dag. Familiefar, som attpåtil akkurat er utskrevet fra sykehuset, er ikke i partymood :-) Må innrømme at jeg svært sjelden er i partymood. Har sikkert noe med status som familiefar å gjøre... Lenke til kommentar
End-re Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Nei, skal ikke på fest i dag. Familiefar, som attpåtil akkurat er utskrevet fra sykehuset, er ikke i partymood :-) Må innrømme at jeg svært sjelden er i partymood. Har sikkert noe med status som familiefar å gjøre... 8870864[/snapback] Tror nok de fleste mister mer og mer "partymood" som de blir eldre og får familie med barn o.l. Men uansett, fest er digg .. men blir neppe noe i dag... Jaja,,, "du skal få en dag i morgen, som du kan feste litte på" .. *nynner* Endret 15. juni 2007 av egzeth Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hmm, er ikke dette egentlig en telletråd? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Jo kansje det. Hva skal jeg gjøre for ikke å få den stengt? Lenke til kommentar
End-re Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Lage et litt "Dypere" spørsmål, der folk kan ytre sine meninger og synspunkt uten at det bare blir; "Ja, jeg skal på fest, og fest på byen er best" Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Nei, jeg skal ikke på fest i dag heller. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hvis ikke denne tråden endrer tittel og innhold til noe litt mer konkret og mindre "telletråd-aktig" blir den stengt. Trådstarter har 24 timer på seg Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Hvet at det er konsert ved båthavna ikveld, men dropper å dra dit fordi det blir for kaldt Er ikke mer enn 15år så jeg har bestemt meg for å vente til jeg er 16 slik at dere hvet det Sempron. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) I'm going to a party. With my girl, Palmela Anderson. Ha. Ha. Ha. Gettit? Endret 16. juni 2007 av Bitex Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Hei! Her kan vi diskutere festingen som skal foregå. Hvor skal det festes? Hva skal drikkes? Hvor skal du sove? Hvor ente du opp med å sovne? Så da er det bare å kjøre på(ikke i fylla). first 8870832[/snapback] Overalt Alt Sove? Døgna (natt til søndag) Skal legge meg nå snart da! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Da kan vi konkludere med at forumnerder ikke fester mye. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) Hvor skal det festes? Vors hos en kompis før vi stikker ut på byen Hva skal drikkes? Jeg drakk et par øl, litt cider, litt jegermeister og litt for mye sprit som jeg fikk av en kompis. Snyltefest Hvor skal du sove? Hjemme. Hvor ente du opp med å sovne? Jeg sovnet først i en huske i en barnehage før en kompis hjalp meg hjem. En fin kveld bortsett fra at det skjedde alt for mye dritt som jeg ikke vil gå nærmere inn på, men jeg skulle nok heller blitt hjemme :\ Det var forresten på lørdag, er det meningen at man skal skrive før man drar? Endret 19. juni 2007 av Tmz Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hvor skal det festes? Vors hos en kompis før vi stikker ut på byenHva skal drikkes? Jeg drakk et par øl, litt cider, litt jegermeister og litt for mye sprit som jeg fikk av en kompis. Snyltefest Hvor skal du sove? Hjemme. Hvor ente du opp med å sovne? Jeg sovnet først i en huske i en barnehage før en kompis hjalp meg hjem. En fin kveld bortsett fra at det skjedde alt for mye dritt som jeg ikke vil gå nærmere inn på, men jeg skulle nok heller blitt hjemme :\ Det var forresten på lørdag, er det meningen at man skal skrive før man drar? 8894015[/snapback] Det er vel litt vanskelig å skrive hvor du endte opp før du drar da`? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg kan sette inn fler spørsmål hvis det er noen som har noen gode Det er jo det samme når du skrive inlegget ditt, kan ikke være noen regel når det skal skrives. Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 T R E B Å T F E S T I V A L Lenke til kommentar
DNA Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Hvor skal det festes? Ingen steder Hva skal drikkes? Vann Hvor skal du sove? Hjemme Hvor ente du opp med å sovne? Hjemme Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Håper denne tar seg opp til helgen, hadde vært morsomt med å se hvor folk ender opp. Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Oj, denne tråden visste jeg ikke noe om. Kan vel skrive om lørdagens fest, jeg, om det er tillatt?! Endret litt på malen her... Hvor ble det festet? Hos en kompis Hva ble drukket? Corona og hot'n'sweet Hvor planla du å sove? Hjemme Hvor endte du opp med å sovne? Under kjøkkenbordet til nevnte kompis, i dyp spritrus. Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Hvor ble det festet? Vors hos en kompis, så videre til leid lokale i byen. Hva ble drukket? 2 Smrprty, 3 Heiniken, 3 sommerpils, 2 Mack pilsner=10halvlitere. Full? Ja. Hvor planla du å sove? Hjemme Hvor endte du opp med å sovne? På sofaen hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå