Gå til innhold

Er du avhengi av WoW ?


Anbefalte innlegg

Så litt nøyere i denne tråden, og en person skrev at han sluttet, blablabla fikk seg ny kjærste og ny jobb GZ, men jeg tror nada på den sunshine historien din om at

med en gang du sluttet med WoW, som gjorde deg til en usosial liten tulling ( som folk prøver og beskrive seg selv som når de forteller slike historier) plutselig, med en gang de slutter med WoW så smiler fru fortuna til dem, og alt bare går rett til himmels.

 

Plutselig vinner de jackpot i lotto, fått seg ny dame, ny jobb, flere venner and so on! Har lest dette så mange ganger. Å jeg ler sykt hver gang jeg ser dette. Det er så lite troverdig. Plutselig er alt bare fryd og gammen fordi de sluttet med WoW. Sykt! Gang på gang skriver folk dette, ja jeg sluttet med WoW og plutselig kunne jeg trekke cash,venner og chickz opp av lomma. Yeah right!

8946163[/snapback]

Bra skrevet, akkurat det samme jeg tenker om det. Det eneste som er man får lett med engang man vil er jobb. Hadde det vært sånn så skulle jeg startet å sluttet med hver gang jeg ville ha ny dame :p eller penger og nye venner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lang, kjedelig historie inc

 

Har hatt litt opp opp og ned perioder, men tilsammen spilt i 2500 timer, så kan vel si jeg har vært avhengig:P Begynte for litt over 2 år siden elns. Levlet litt på en mage, men synes liksom ikke det var det helt store, men så etter jul begynte flere kamerater å spille og jeg begynte derfor å spille mer også. Hadde det morsomt når jeg levlet og brukte ca 20 dager til 60. Siden den gang har jeg vært med i mange guilds på forskjellige servere, men Lamer Crew, et svensk guild på Twilight's Hammer og Reclaimed, nå flyttet til Kazzak. Var med å raided alt fra ZG, AQ20/40, MC, BWL, Naxx, det som var. Men midt i naxx perioden ble det kjedelig og jeg bestemte meg for å slutte for godt. Sharda alle epicsene og hadde giveaway i guildet.

Solgte også accounten, selv om den da ikke var vært så alt for meget litt senere.

 

Så gikk det 3 måndter og ca 1 uke etter TBC kom ut var det flere venner som begynte igjen, og slik ble det på meg. Vi var ca 5-6 på en server som rerolla og hadde det gøy. Var en Draenei Priest. Ble 70 og kom inn i mitt gamle guild, Reclaimed. Var med på en del raids, men det ble aldri helt det store, så jeg solgte accounten i håp om at dett var dett, IGJEN..

 

Skal flytte til USA i august og har ingen planer om å spille der, men SÅÅ her om dagen fikk jeg en 10 dagers og kjedet meg litt, så tenkte "What the hell, det kan ikke skade".. 2 dager etter oppgraderte jeg accounten, men prøver å holde det på at lavt nivå:p

 

 

/endoft2longstory

Lenke til kommentar
Skal flytte til USA i august og har ingen planer om å spille der, men SÅÅ her om dagen fikk jeg en 10 dagers og kjedet meg litt, så tenkte "What the hell, det kan ikke skade".. 2 dager etter oppgraderte jeg accounten, men prøver å holde det på at lavt nivå:p

 

 

/endoft2longstory

8954118[/snapback]

Bare ett skudd til ;)

Endret av pax1
Lenke til kommentar

Klarer også å gå ifra maskinen uten problem..

Men klokka går fort til helvette.. ;p

 

Haha... sant så sant xD

 

Er ofte borte fra maskinen, å ofte jeg er online på wow men bare vaser rundt.

 

Nå er dett sommer, da er det lov! Har ikke råd til ferie uansett : /

 

Mange plasser skrives det om at folk som gamer wow ikke eier liv, mange anti wow kampanjer rundt om...

 

Men alt med måte så går det greit :)

 

Jeg har mange venner IRL og på nett ^^ Typen gamer også, så null stress der. Er fint med 1-2 måneders pause no og da, gjøre litt andre ting xD Selv om de tingene ikke alltid gjør deg mer sosial :p

 

gogogo ppl

Endret av Aiiler
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...