Gå til innhold

Er du avhengi av WoW ?


Anbefalte innlegg

Eg er nok rimelig avhenig, å si noe annet ville bare være å lure seg selv. Spiller altfor mye og har latt det gå ut over skole og lekser. Har en del venner som spiller wow, eg snakker gjerne om wow med de.

Skal prøve å kutte ned på spillingen til skolestart, skal i allefall prøve å gjøre mer lekser.

Kjenner meg selv altfor godt til å si eg kommer til å slutte snart.

Endret av Zelda_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg var veldig avhengig av WoW, men så smeltet prosessoren min og jeg måtte begynne å bli sosial igjen.

WoW hadde allerede begynt å tære ganske kraftig på livet mitt, dvs at jeg mista min kjæreste som jeg hadde vært sammen med i 3 år, jeg fikk I.Vurdert i seks fag.

En uke etter at jeg slutta med WoW så merka jeg en vesentlig forskjell, jeg har nemlig fått meg en ny kjæreste som er enda søtere og snillere enn den forrige, og jeg har fått meg ny jobb!

 

Så derfor vil jeg si en ting til alle wow nerdsa der ute: Try irl, it's great!

8872688[/snapback]

 

du er en svak person

Lenke til kommentar
Da jeg en gang spilte WoW, var jeg avhengig! :wow:  Kasta bort så mye tid på det.. angrer! Ble masse krangler hjemme om at jeg spilte for mye osv. Men jeg greide å slite meg fra det til slutt og jeg skal ikke tilbake(forhåpentligvis)

8870778[/snapback]

Dårlig tegn at du henger på WoW-forumet da.

Endret av lilleslem
Lenke til kommentar
hvis dere vil slutte, gå over til guild wars det skal jeg nå er det SLUTT på WOW tar for MYE tid . og jeg vil heller være sammen med venner og damer enn å raide det sier seg selv ass hvis folk er ueinge har dere et problem ass.  jeg har prøvd å slutte mange ganger med det blir ensten som å for binde WoW som rusmidel. MEN NÅ ER DET SLUTT PÅ DET FORBANNA SPILLE :evil:

 

jeg skal gi dere en enkle liste hvordan man slutter

1. du ringer venner og damer å finner på ting

2. gå å tren, pump it :p

3. hvis dere må ha et rollespill å spille gå over til det og lag grener hvor mye dere skal spille hvis det blir nødvendig ha en ringeklokke som ringer du har spillt 1 time eller 2. gå over bare til guild wars greit nok.

4. dere har fått live tilbake :tease:  nei da skal ikke plage med dere.

 

P.S ikke lag flere tråder om WoW slutting eller avhengig, virker sånn at de som sier de skal slutte i trådene gjør det ikke.

8871662[/snapback]

 

 

Har sett mye idiotisk her på dette forumet, men fy faen dette var lavt ass. Du er serr helten min. Siden du sa dette skal jeg gå og " Pump it" føle meg fet fordi jeg bruker hele dagen på og tro at muskler gjør meg kulere, så ringe chickz som egentlig syns du er en F**Ktard som leker deilig. Såå jeg skal slutte meg WoW siden jeg vil ha livet mitt tilbake.

 

Back on track: Nei er ikke avhengig av WoW, har dame, trener 4 ganger i uka, kaster bort penger i helgene på og drikker/tape de i poker. Men når det er ferie blir det av en eller annen grunn mye spilling siden en del av gutta spiller seg ihjel på WoW. Rerollet på fredag, lvl'er atm en lvl 33 warlock på frostmane. 2 dager ingame nå på.. ja noen dager:P en er fortsatt ute med gutta, chillern på beachen osv. Kompenserer med at jeg sover lite ( Så kan hende jeg er en smule addicted :ph34r: )

 

 

 

Edit:Så litt nøyere i denne tråden, og en person skrev at han sluttet, blablabla fikk seg ny kjærste og ny jobb GZ, men jeg tror nada på den sunshine historien din om at

med en gang du sluttet med WoW, som gjorde deg til en usosial liten tulling ( som folk prøver og beskrive seg selv som når de forteller slike historier) plutselig, med en gang de slutter med WoW så smiler fru fortuna til dem, og alt bare går rett til himmels.

 

Plutselig vinner de jackpot i lotto, fått seg ny dame, ny jobb, flere venner and so on! Har lest dette så mange ganger. Å jeg ler sykt hver gang jeg ser dette. Det er så lite troverdig. Plutselig er alt bare fryd og gammen fordi de sluttet med WoW. Sykt! Gang på gang skriver folk dette, ja jeg sluttet med WoW og plutselig kunne jeg trekke cash,venner og chickz opp av lomma. Yeah right!

Endret av Mazage
Lenke til kommentar

passe ironisk, er ikke avhengig, men siden jeg har en wow konto går alle kompiser ut i fra at jeg er det så de gidder ikke en gang å prøve å få meg med på noe, og de gidder aldri når jeg prøver å oppnå kontakt.

 

så hva gjør du når det eneste som hindrer deg i å fly på veggen i kjedsomhet er wow? du spiller.. lame.

 

btw jeg er 43% avhengig av wow.

Endret av Demogorgon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...