Gå til innhold

Er du avhengi av WoW ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var veldig avhengig av WoW, men så smeltet prosessoren min og jeg måtte begynne å bli sosial igjen.

WoW hadde allerede begynt å tære ganske kraftig på livet mitt, dvs at jeg mista min kjæreste som jeg hadde vært sammen med i 3 år, jeg fikk I.Vurdert i seks fag.

En uke etter at jeg slutta med WoW så merka jeg en vesentlig forskjell, jeg har nemlig fått meg en ny kjæreste som er enda søtere og snillere enn den forrige, og jeg har fått meg ny jobb!

 

Så derfor vil jeg si en ting til alle wow nerdsa der ute: Try irl, it's great!

Lenke til kommentar

Jeg var, men slutta. Spilte fra jeg kom hjem til jeg la meg. Var aldri sosial utenom LAN og 2-3 fester i året.

 

Fikk et liv ved å begynne å trene, starte på fotball, amatør teater og teatersport :D

 

 

WoW er ekstremt farlig. Jeg savner spillet fortsatt og tenker på å starte igjen etter 9månder...

Lenke til kommentar

Spiller alt for mye, men vil ikke si jeg er hekta.

 

Jeg spiller fordi jeg vil det, og fordi jeg kan det, men hadde klart meg fint uten wow. Hadde blitt litt kjedelig da jeg ikke driver med så mye på fritiden min lenger. Spilte golf før, men har forsåvidt slutta ettersom det nesten ikke er noen andre venner av meg som spiller golf.

 

Så det blir bare små-ting med kamerater som kjøpesenteret, stikke på butikken en tur eller bare henge med hverandre og finne på noe som er det jeg driver med på fritida. De fleste jeg kjenner driver med idrett og, så de har det ganske travelt på fritida og da blir det mindre tid sammen med dem og.

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg sitter utrolig mye foran pcn, og veldig mye av den tiden går bort til WOW. Men jeg kan egentlig ikke si jeg er avhengi av selve spillet, Jeg spiller jo spill fordi jeg synes det er morsomt, ikke fordi jeg føler jeg må. Kan egentlig heller si jeg er litt avhengi av pcn :!:

Jeg var feks nettopp i Creta i 2uker uten noe dataspilling idet hele tatt, kan jo ikke akkurat kalle meg avhengi når jeg klarer meg fint uten.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...