Svolp Skrevet 15. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 Heisann.. Nettopp fått ny bærbar og skal oppdatere 3d-kort driveren, men når jeg søker meg fram så funker ingen av dem to jeg søker etter, kortet er et x1600 legger ved link så ta en titt på den. Denne Driveren til x1600 Legg gjerne ved link til noe som er riktig hvis jeg har tatt feil og gjerne gi meg en forklaring, takker for svar mvh Kenneth Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 15. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) http://www.omegadrivers.net/ Endret 15. juni 2007 av roy_nor Lenke til kommentar
Svolp Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 http://www.omegadrivers.net/ 8870801[/snapback] Akkurat, men skal det da ikke gå ann og laste fra ATI`s egene sider da jeg har en ati kort? Hvilken side er det der egentlig? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 15. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 Mener at man ikke kan laste ned drivere til bærbare via ATi/AMDs sider (var i hvertfall slik før). Dette må gjøres hos produsenten av den bærbare - her Packard Bell? OMEGA driverene er modifiserte og kan brukes på bærbare. Evt kan du bruke Patje's Mobility Modder (Google) + orginale ATi/AMD drivere Lenke til kommentar
Svolp Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 Mener at man ikke kan laste ned drivere til bærbare via ATi/AMDs sider (var i hvertfall slik før). Dette må gjøres hos produsenten av den bærbare - her Packard Bell? OMEGA driverene er modifiserte og kan brukes på bærbare. Evt kan du bruke Patje's Mobility Modder (Google) + orginale ATi/AMD drivere 8871134[/snapback] Akkurat.. Forklare dette litt nærmere, litt njub "OMEGA driverene er modifiserte og kan brukes på bærbare. Evt kan du bruke Patje's Mobility Modder (Google) + orginale ATi/AMD drivere " Takk for svar folkens Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 15. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 ATI sine drivere er som regel "sperret" for å kun fungere med noen utvalgte laptops. Diverse produsenter (HP, Toshiba etc) tar på seg å lage sine egne drivere til sine laptops, men så fort de klarer å lage en driver som er 100% stabil så gir de seg. Tiden går og nyere spill trenger nye drivere, noen spill trenger de nyeste driverene og siden laptop produsenten din ikke har laget en oppdatert driver på en stund så sitter du i baret. Her kommer omegadrivers inn. Omegadrivers tar ATI sine orginale drivere og fjerner denne "sperringen" og softmodder driveren litt for å gi 110% ytelse ut av skjermkortet i din maskin. Så selv om driveren du laster ned fra ATI sin hjemmeside ikke fungerer, og evnt driveren på hjemmesiden til laptop produsenten din er utdatert så kan du snu deg til Omegadrivers og de vil gi deg siste version av ATI's driver samt en liten ytelses-boost (softmod = mild utgave av klokking). Har lenge brukt Omegadrivers sine drivere når jeg har hatt en laptop med ATI skjermkort. Det er 99.9999999999% sikkert. Merk dog om du har GeForce Go skjermkort så er Omegadrivers sine drivere ikke de beste. Lenke til kommentar
Svolp Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 ATI sine drivere er som regel "sperret" for å kun fungere med noen utvalgte laptops. Diverse produsenter (HP, Toshiba etc) tar på seg å lage sine egne drivere til sine laptops, men så fort de klarer å lage en driver som er 100% stabil så gir de seg. Tiden går og nyere spill trenger nye drivere, noen spill trenger de nyeste driverene og siden laptop produsenten din ikke har laget en oppdatert driver på en stund så sitter du i baret. Her kommer omegadrivers inn. Omegadrivers tar ATI sine orginale drivere og fjerner denne "sperringen" og softmodder driveren litt for å gi 110% ytelse ut av skjermkortet i din maskin. Så selv om driveren du laster ned fra ATI sin hjemmeside ikke fungerer, og evnt driveren på hjemmesiden til laptop produsenten din er utdatert så kan du snu deg til Omegadrivers og de vil gi deg siste version av ATI's driver samt en liten ytelses-boost (softmod = mild utgave av klokking). Har lenge brukt Omegadrivers sine drivere når jeg har hatt en laptop med ATI skjermkort. Det er 99.9999999999% sikkert. Merk dog om du har GeForce Go skjermkort så er Omegadrivers sine drivere ikke de beste. 8871501[/snapback] Akkurat.. når du skriver med 99.99% sikkerhet, hva mener du med det? Tar datan skade av det eller er det fare for problemer, har da et ati x1600 og ikke et geforce! Lenke til kommentar
ventle Skrevet 15. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 det eneste du risikerer er at det ikke virker. Ingenting kan ta skade av det og det er bare å avinstallere Omega-driverne om de ikke fungerer. Absolutt verdt forsøket. Lenke til kommentar
Svolp Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 det eneste du risikerer er at det ikke virker. Ingenting kan ta skade av det og det er bare å avinstallere Omega-driverne om de ikke fungerer. Absolutt verdt forsøket. 8871815[/snapback] Akkurat, Takk for svar alle sammen :o) Lenke til kommentar
Undified Skrevet 15. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 Noen bra drivere for et Nvidia Geforce 7950GTX? Til en dell xps m1710 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 15. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2007 prøv www.laptopvideo2go.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå