Gå til innhold

Latterlig.. Les her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ærligtalt, det finnes snart ikke en eneste post uten om att det er en som skriker ut om att denne er feil plassert...hvis det er så farlig burde mann ha lagt til en funksjon slik att alle kunne ha flyttet alle poster til dit man mente de burde ha ligget.

Nå er vel jeg også medskyldig i feilposteri siden jeg svarte, men følte jeg måtte si noe nå...grrr :)

Lenke til kommentar
Og det beste av alt er at dere har posten i feil kategori!

*klappe*

Handler tross alt om prisen på de to PC delene han selger.. så hvor ellers skal jeg poste dette "herr. Kategoriretter"?

Det handler da tross alt om data.. og kunne du heller ha sagt hvilken kategori jeg da skal poste i for at andre i det heletatt skal få lest dette (altså ikke offtopic), istedet for å poste 2-3 poster hvor du på en måte klager over lesernes evne til å poste riktig.

Det var jo ikke meningen at jeg skulle poste i "feil" kategori. Jeg velger kategori etter beste evne, for jeg postet i hvilken kategori JEG mente/trodde var rett, ikke hva DU mener/tror er rett, for hvordan kan jeg vite hva du mener eller tror?

Jeg er enig med NeoGeo. Noen ganger syns jeg rett og slett at folk klager for mye, men enkelte ganger kan de være riktig å klage.

I dette tilfelle syns jeg der var høyst unødvendig og alt for pirkete.

Lenke til kommentar
Det var jo ikke meningen at jeg skulle poste i "feil" kategori. Jeg velger kategori etter beste evne, for jeg postet i hvilken kategori JEG mente/trodde var rett, ikke hva DU mener/tror er rett, for hvordan kan jeg vite hva du mener eller tror?

Hva annet kan du forvente av meg nåer kl er straz 7 og jeg har ikke sovet på xx antall timer?

Posten skulle heller ha vært postet i OT mener jeg. Slike tråder har en LEI tendens til å skli LANGT unna det den egentlig handler om, noe som sir'en ikke liker ;)

Lenke til kommentar

Hva annet kan du forvente av meg nåer kl er straz 7 og jeg har ikke sovet på xx antall timer?

Posten skulle heller ha vært postet i OT mener jeg. Slike tråder har en LEI tendens til å skli LANGT unna det den egentlig handler om, noe som sir'en ikke liker ;)

Og hvem sin skyld er det at denne tråden sklei ut? *hint, hint*

Det er mange slike som deg, altså kategori rettere, som gjør at den sklir ut og andre, men denne gangen hjalp du godt til.

Lenke til kommentar

Det er mange slike som deg, altså kategori rettere, som gjør at den sklir ut og andre, men denne gangen hjalp du godt til.

Det er min skyld ja, men hva om jeg ikke har sagt i fra?

Skulle da dere ha forsatt og poste i hytt og pine (ikke at jeg menere dere gjør det) helt til moderatorene får nokk og gjør enda en periode med raid rundt om kring på forumet og stenget tråder i hytt og pine?

Hvis man sier ifra så er det større sjangse for at posten blir plassert riktig og at man har et happy og lykkelg community som man lett kan finne fram i.

Ok...nokk slik prat...nå er jeg trøtt...Gnatt.

Lenke til kommentar

Det er min skyld ja, men hva om jeg ikke har sagt i fra?

Skulle da dere ha forsatt og poste i hytt og pine (ikke at jeg menere dere gjør det) helt til moderatorene får nokk og gjør enda en periode med raid rundt om kring på forumet og stenget tråder i hytt og pine?

Hvis man sier ifra så er det større sjangse for at posten blir plassert riktig og at man har et happy og lykkelg community som man lett kan finne fram i.

Ok...nokk slik prat...nå er jeg trøtt...Gnatt.

Hmm.. sant nok, men vi i denne tråden posta ikke i hytt å pine.

Men for Gud skyld man.. hvorfor har du ikke lagt deg enda?

God natt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...