fUsiOn Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Se på denne typen som selger HK+CPU Grei nok pris, men se hva "Firmaet i Bergen" sa det kostet nytt.. Ny pris iflg de cpu: 5340kr, hovedkort 2300kr. Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 hmm Dato 04/01/2003 .. hadde det stått 04/01/2000 kunne jeg gått med på det men Lenke til kommentar
caravelle Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Verste er at han skriver , jeg TROR den funker .. LOL .. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Spør heller hva han er sikker på Uvisst hvor mange mhz uvisst om hk fungerer Tror han burde gjort en litt bedre jobb med å finne ut hva han selger. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hehehe jaja idioter finnes overalt i norge og tilogmed i bergen!!! Lenke til kommentar
Term Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Hehehe jaja idioter finnes overalt i norge og tilogmed i bergen!!! Spesielt i bergen j/k. Dette er jo bare for dumt. gutten kan nok ikke regne med og få selgt det til den prisen. Lenke til kommentar
CD Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 heh det må være en ekstra 0 på den CPU prisen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Og det beste av alt er at dere har posten i feil kategori! *klappe* Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 "Dere"? __________________ "B|Real er teit" Den Polse :wink: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 "Dere"? __________________ "B|Real er teit" Den Polse :wink: Ja, dere pga folk skriver videre på en post som er feilplassert...[/u][/i] Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 hmm, så teite vi er. http://www.southparkstudios.com/down/downl...sp101_mrhat.wav hehe, feilpostting og medvirkening til feilposting er alvorlige saker 8) Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Ærligtalt, det finnes snart ikke en eneste post uten om att det er en som skriker ut om att denne er feil plassert...hvis det er så farlig burde mann ha lagt til en funksjon slik att alle kunne ha flyttet alle poster til dit man mente de burde ha ligget. Nå er vel jeg også medskyldig i feilposteri siden jeg svarte, men følte jeg måtte si noe nå...grrr Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Og det beste av alt er at dere har posten i feil kategori!*klappe* Handler tross alt om prisen på de to PC delene han selger.. så hvor ellers skal jeg poste dette "herr. Kategoriretter"? Det handler da tross alt om data.. og kunne du heller ha sagt hvilken kategori jeg da skal poste i for at andre i det heletatt skal få lest dette (altså ikke offtopic), istedet for å poste 2-3 poster hvor du på en måte klager over lesernes evne til å poste riktig. Det var jo ikke meningen at jeg skulle poste i "feil" kategori. Jeg velger kategori etter beste evne, for jeg postet i hvilken kategori JEG mente/trodde var rett, ikke hva DU mener/tror er rett, for hvordan kan jeg vite hva du mener eller tror? Jeg er enig med NeoGeo. Noen ganger syns jeg rett og slett at folk klager for mye, men enkelte ganger kan de være riktig å klage. I dette tilfelle syns jeg der var høyst unødvendig og alt for pirkete. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Det var jo ikke meningen at jeg skulle poste i "feil" kategori. Jeg velger kategori etter beste evne, for jeg postet i hvilken kategori JEG mente/trodde var rett, ikke hva DU mener/tror er rett, for hvordan kan jeg vite hva du mener eller tror? Hva annet kan du forvente av meg nåer kl er straz 7 og jeg har ikke sovet på xx antall timer? Posten skulle heller ha vært postet i OT mener jeg. Slike tråder har en LEI tendens til å skli LANGT unna det den egentlig handler om, noe som sir'en ikke liker Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Det var jo ikke meningen at jeg skulle poste i "feil" kategori. Jeg velger kategori etter beste evne, for jeg postet i hvilken kategori JEG mente/trodde var rett, ikke hva DU mener/tror er rett, for hvordan kan jeg vite hva du mener eller tror? Hva annet kan du forvente av meg nåer kl er straz 7 og jeg har ikke sovet på xx antall timer? Posten skulle heller ha vært postet i OT mener jeg. Slike tråder har en LEI tendens til å skli LANGT unna det den egentlig handler om, noe som sir'en ikke liker Og hvem sin skyld er det at denne tråden sklei ut? *hint, hint* Det er mange slike som deg, altså kategori rettere, som gjør at den sklir ut og andre, men denne gangen hjalp du godt til. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Og hvem sin skyld er det at denne tråden sklei ut? *hint, hint*Det er mange slike som deg, altså kategori rettere, som gjør at den sklir ut og andre, men denne gangen hjalp du godt til. Det er min skyld ja, men hva om jeg ikke har sagt i fra? Skulle da dere ha forsatt og poste i hytt og pine (ikke at jeg menere dere gjør det) helt til moderatorene får nokk og gjør enda en periode med raid rundt om kring på forumet og stenget tråder i hytt og pine? Hvis man sier ifra så er det større sjangse for at posten blir plassert riktig og at man har et happy og lykkelg community som man lett kan finne fram i. Ok...nokk slik prat...nå er jeg trøtt...Gnatt. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 Og hvem sin skyld er det at denne tråden sklei ut? *hint, hint*Det er mange slike som deg, altså kategori rettere, som gjør at den sklir ut og andre, men denne gangen hjalp du godt til. Det er min skyld ja, men hva om jeg ikke har sagt i fra? Skulle da dere ha forsatt og poste i hytt og pine (ikke at jeg menere dere gjør det) helt til moderatorene får nokk og gjør enda en periode med raid rundt om kring på forumet og stenget tråder i hytt og pine? Hvis man sier ifra så er det større sjangse for at posten blir plassert riktig og at man har et happy og lykkelg community som man lett kan finne fram i. Ok...nokk slik prat...nå er jeg trøtt...Gnatt. Hmm.. sant nok, men vi i denne tråden posta ikke i hytt å pine. Men for Gud skyld man.. hvorfor har du ikke lagt deg enda? God natt. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Det kan jo hende at hk kosta over 2000kr og cpu 5000. For det første var pc ting dyrere før, dessuten var ikke dette en nettbutikk så de kan jo ta 1000 over veil pris om de vil. Jeg kan godt tro på den ny prisen jeg Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Feil bruk av emnefelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg