dr_love Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Noen som har erfaringer med å installere fotoboksvarsling til Nokia 6110 navigator? Finnes det? Lenke til kommentar
TJP Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Start navigator. Trykk Valg - Tillegg - Sikkerhetskameraer - Valg - Åpne. Velg hvilket område du vil kjøpe (Norden kommer på ca 83 kr.). Du vil få spørsmål om varseltone og avstand før fotoboks varseltonen skal komme. Disse instillingene har jeg ikke klart å finne igjen i ettertid... Du varsles bare for fotobokser i din kjøreretning. Virker som om den er bra oppdatert med kamera. Syntes det fungerer helt greit. Får noen varselstoner i ny og ne som jeg ikke aner hva er. Sikkert bare noen små instillinger som må gjøres. Ellers er jeg kjempefornøyd med GPS´en! Lenke til kommentar
dr_love Skrevet 17. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2007 Der fant jeg det ja, men jeg får ikke varsel, noen som vet hvor man finner igjen dette? Lenke til kommentar
Keiseraas Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Der fant jeg det ja, men jeg får ikke varsel, noen som vet hvor man finner igjen dette? 8883119[/snapback] Hei Jeg prøvde dette men fikk bare at: Denne tjenesten er ikke aktivert.. Hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
TJP Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Hei Keiseraas Gikk du igjennom hele prosedyren med kjøp via f.eks VISA? Kjøpte du den som heter "Nordic"? Lenke til kommentar
TJP Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Der fant jeg det ja, men jeg får ikke varsel, noen som vet hvor man finner igjen dette? 8883119[/snapback] Hei. Har du gått inn på instillinger i Navigator under fanen alarmer? Der må du aktivere de forskjellige punktene under kamera. Du vil da få spørsmål om hvor langt unna du skal få beskjed, samt hvilken alarmtone. Hvis ikke dette hjelper er det ett sted til du må se, men jeg kommer ikke på hvor det ligger i menyene .... Der skal du huke av for visuell og "hørbar" (husker ikke riktig tekst) alarm. Det er også noe som heter "synkronisere lisensnøkler." Aner ikke om det vil hjelpe Lykke til Lenke til kommentar
Rolfis Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Har lastet ned denne pakken og det ser ut som det virker bra, får varsel når jeg simulerer ruten ihvertfall - har ikke prøvd i praksis enda. Men det jeg lurte på er om noen har info om hvor mange fotobokser som er i denne pakken, og hvor oppdatert den er? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Men det jeg lurte på er om noen har info om hvor mange fotobokser som er i denne pakken, og hvor oppdatert den er? Om det er som med kartene så er de fra 2006 og oppdateringer er ikke inkludert, de må man betale full pris for. Lenke til kommentar
stylus Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 noen som vet hvilken "tilbyder" som har listen over fotobokser her? Er det en enkel måte en kan legge inn alle fotoboksene selv? Kan laste ned filer med oppdaterte fotobokser fra gps.no. Lenke til kommentar
TStensland Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Om det er som med kartene så er de fra 2006 og oppdateringer er ikke inkludert, de må man betale full pris for. Jeg har akkurat oppdatert kartene og alle stemmene på min 6110 Navigator og det kostet meg absolutt ingen ting. Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Om det er som med kartene så er de fra 2006 og oppdateringer er ikke inkludert, de må man betale full pris for. Jeg har akkurat oppdatert kartene og alle stemmene på min 6110 Navigator og det kostet meg absolutt ingen ting. Jaha? Fremgangsmåte? Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det er veldig enkelt. Du bare fyrer opp Route 66 synk, og velger oppdater under "Tools" Deretter har du siste versjon av alle kart, stemmer og guider. Gratis. Lenke til kommentar
henrikgr Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Det er veldig enkelt. Du bare fyrer opp Route 66 synk, og velger oppdater under "Tools"Deretter har du siste versjon av alle kart, stemmer og guider. Gratis. Ah, ikke værre.. Tusen takk, skal prøve dette i kveld. Lenke til kommentar
rolfmagnus Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Det er veldig enkelt. Du bare fyrer opp Route 66 synk, og velger oppdater under "Tools"Deretter har du siste versjon av alle kart, stemmer og guider. Gratis. Ah, ikke værre.. Tusen takk, skal prøve dette i kveld Du kan også starte opp Navigator, og gå inn på "tillegg", og laste ned fotobokser for Skandinavia der. Er ikke så mye å laste ned, så det blir ikke mye i datatrafikk. Fungerte utmerket for meg. Fikk også valget om å oppdatere fotoboksene 1 gang i uken, noe som også har fungert flott! NB: Du må betale med Visa/mastercard via telefonen, men det var ikke noe problem. Kostet 9.99 euro, og med dagens kurs så er det billig! NBB: Ta backup av fotoboksene via programmet "Route 66 sync", slik at du har både kartene og fotoboksene hvis du skulle være uheldig å miste telefonen! Lykke til! Lenke til kommentar
stylus Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Det er veldig enkelt. Du bare fyrer opp Route 66 synk, og velger oppdater under "Tools"Deretter har du siste versjon av alle kart, stemmer og guider. Gratis. Ah, ikke værre.. Tusen takk, skal prøve dette i kveld Du kan også starte opp Navigator, og gå inn på "tillegg", og laste ned fotobokser for Skandinavia der. Er ikke så mye å laste ned, så det blir ikke mye i datatrafikk. Fungerte utmerket for meg. Fikk også valget om å oppdatere fotoboksene 1 gang i uken, noe som også har fungert flott! NB: Du må betale med Visa/mastercard via telefonen, men det var ikke noe problem. Kostet 9.99 euro, og med dagens kurs så er det billig! NBB: Ta backup av fotoboksene via programmet "Route 66 sync", slik at du har både kartene og fotoboksene hvis du skulle være uheldig å miste telefonen! Lykke til! Det med å ta backup er viktig - uansett!!!!! Jeg har imidlertid et litt kinkig problem.....: Det var noe feil med min 6110 så jeg fikk byttet denne hos forhandler. Når jeg da skulle ta en restore på de ekstra kartene og tilleggene ("sikkerhetskameraer") jeg hadde tatt backup av, fikk jeg et problem. Det viser seg nemlig at mine innkjøpte tilleggspakker følger telefonen! Jeg tar kontakt med Route66 support, men får bare beskjed at jeg må ta kontakt med Nokia..... Jeg byttet telefonen i Oktober. Har hatt etpar mail fra Nokia om at de jobber med saken... Virker ikke som det er så lett som det høres ut..... Lenke til kommentar
eihav Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Det er veldig enkelt. Du bare fyrer opp Route 66 synk, og velger oppdater under "Tools"Deretter har du siste versjon av alle kart, stemmer og guider. Gratis. Hvor får jeg tak i Route 66 sync ? Programmet fulgte ikke med mobilen. Lenke til kommentar
stylus Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Det er veldig enkelt. Du bare fyrer opp Route 66 synk, og velger oppdater under "Tools"Deretter har du siste versjon av alle kart, stemmer og guider. Gratis. Hvor får jeg tak i Route 66 sync ? Programmet fulgte ikke med mobilen. Skal følge med telefonen på egen CD. Hvis ikke ta et søk på Google og se etter Bitdig..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå