MGS Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Nå begynner vista å gå meg på nervene altså.... Ikke finner jeg igjen kontaktene mine som lå i microsoft outlook2003? Hvorfor fungerer ikke norton antivirus lenger? kommer sikkert på mere etter hvert, men har noen en løsning? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hehe, hva har du gjort? Oppgradert til Vista, eller er det en nyinstallasjon av Vista? Lenke til kommentar
MGS Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Hehe, hva har du gjort? Oppgradert til Vista, eller er det en nyinstallasjon av Vista? 8870447[/snapback] Oppgradert.... Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Vel, da får du legge inn backupen av alle kontaktene dine. Antivirusprogram skal man _alltid_ avinstallere før man oppgradere, uansett om det er en servicepack eller en ny versjon av OS'et. Det blir garantert problemer, og det skal mye til om et antivirusprogram kommer helskinnet igjenom en slik oppgradering. Med andre ord, avinstaller det, og installer det på nytt. Kan også være en god ide å finne noe bedre AVP enn Norton, men har du lisens bruker du selvfølgelig dette. Lenke til kommentar
MGS Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 Vel, da får du legge inn backupen av alle kontaktene dine.Antivirusprogram skal man _alltid_ avinstallere før man oppgradere, uansett om det er en servicepack eller en ny versjon av OS'et. Det blir garantert problemer, og det skal mye til om et antivirusprogram kommer helskinnet igjenom en slik oppgradering. Med andre ord, avinstaller det, og installer det på nytt. Kan også være en god ide å finne noe bedre AVP enn Norton, men har du lisens bruker du selvfølgelig dette. 8873296[/snapback] Jeg har funnet backupen av kontaktene, men det er her jeg støtter på problemet. Har brukt outlook 2003 før så alle kontaktene ligger i en pst fil. har prøvd å finne ett konverterings program, men de jeg funnet fungerer ikke siden jeg ikke kjører outlook express..... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Vel, da får du legge inn backupen av alle kontaktene dine.Antivirusprogram skal man _alltid_ avinstallere før man oppgradere, uansett om det er en servicepack eller en ny versjon av OS'et. Det blir garantert problemer, og det skal mye til om et antivirusprogram kommer helskinnet igjenom en slik oppgradering. Med andre ord, avinstaller det, og installer det på nytt. Kan også være en god ide å finne noe bedre AVP enn Norton, men har du lisens bruker du selvfølgelig dette. 8873296[/snapback] Jeg har funnet backupen av kontaktene, men det er her jeg støtter på problemet. Har brukt outlook 2003 før så alle kontaktene ligger i en pst fil. har prøvd å finne ett konverterings program, men de jeg funnet fungerer ikke siden jeg ikke kjører outlook express..... 8873611[/snapback] Ok, la meg se om jeg har forstått ting riktig. Du tok backup av outlook 2003 kontaktene og deretter oppgraderte til vista. Og du skal fortsette og bruke outlook 2003, riktig? I såfall, Outlook 2003->fil ->importer og eksporter ->importer fra et annet program eller fil ->fil med personlige mapper (*.pst) ->velg din *.pst fil. Lenke til kommentar
wil Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 Skal ikke være vanskeligere enn det nei. Men jeg har selv støtta på problemer når det gjelder det der. Problemet mitt var at når jeg hadde lagt inn backupen til den riktige mappa så fikk jeg feilmelding når jeg starta Outlook etterpå. Siden at det var Vista jeg sleit med det problemet på første gangen og siden at jeg ikke kjører Outlook selv, så tenkte jeg at problemet måtte ligge i Windows Vista. Det viste seg faktisk at .pst fila er skrivebeskytta, noe som gjør at man må ta av skrivebeskyttinga på både mappa og .pst filene som du vil kopiere tilbake. Så vil du ikke få det problemet mer. Når jeg skulle prøve det på en annen PC hjemme som hadde Windows XP fikk jeg samme problemet Jeg er glad for at jeg kjører Mozilla Thunderbird jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå