WickerMan Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 hva skal jeg gjør inne på hotellet??drepe ei hore,,å han i hvite dressn??har gjort det,men han si han har glemt noe,,ka er det da??har henta en nøkkel,men hvor skal jeg bruke den da??er i tvil,,fint viz noen svare mæ på herre. iron maiden rule!!!! Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Det blir enda bedre hvis du sier hvilket spill dette er.... Lenke til kommentar
WickerMan Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 ja,,hehe,,mafia,,slit i d,,,fan å,,,,bra viz u har d a Lenke til kommentar
BBC Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg legger merke til at du mangler enkelte taster på tastaturet ditt, og har for mange av enkelte andre taster. Kan du fikse på det til neste gang? Lenke til kommentar
WickerMan Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 tosk,,kan ikke noe for at jeg er trøndersk jeg,,sorry da..idiopt,,,har du spillet eller ikke??? Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Tror det er noe galt med . knappen på tastaturet hans... Lenke til kommentar
Rockj Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Jeg legger merke til at du mangler enkelte taster på tastaturet ditt, og har for mange av enkelte andre taster. Kan du fikse på det til neste gang? HEILT ENIG! Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Faktisk så betaler man ikke 1,- pr melding man poster her på forumet, så man kan skrive så lange poster en vil helt gratis Behøver ikke spare på orda nei, kan skrive av hjertens lyst så MYE en orker.. skriv så folk kan lese uten å tenke på ekle "spare-1-kr-på-sms-fjortiZZZZer" Blææææ !! Lenke til kommentar
WickerMan Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 jaha,,,..............kan noen hjelpe meg i mafia eller???så ganske døfødt ut da,men,,jaja,, Lenke til kommentar
BBC Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 tosk,,kan ikke noe for at jeg er trøndersk jeg,,sorry da..idiopt,,,har du spillet eller ikke??? Jeg er også trønder, men jeg har ikke 2 ekstra komma-taster, og mangler ikke "e" i "de", "d" i "du" osv. Du betaler ikke for hver enkelt bokstav du skriver her, og du kan skrive nesten så mye du vil - kanskje tar folk deg mer seriøst. Btw: skift topic, ellers blir vel denne tråden sperret når moderatorene kommer på jobb. Lenke til kommentar
WickerMan Skrevet 5. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2003 ok,kan noen hjelpe meg i mafia? inne på hotellet,ska drepe noen,men hvem??si hva jeg ska gjøre i det oppdraget,hvis noen vet det da. Lenke til kommentar
Sætrefjell Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 WickerMan: Jeg synes du skriver som en fordømt tosk. Kutt ut sms språket vil du ha noen seriøse svar.. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 søk på google, der finner du en del svar... :wink: Lenke til kommentar
Odden Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 ja det er døDfødt. viss du omformulerer spørsmålet ditt til å inneholde spill, hvilket brett, hva problemet er så er det mulig å få hjelp. og vennligst ikke skriv med dialekt. det er utrolig irriterendes å måtte tolke annenhvert ord. skriv rent nynorsk eller bokmål. eller samnorsk. takk Lenke til kommentar
Clark Kent Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Ka i heite helvete er det som feiler folk her på forumet???? En fyr spør om hjelp og skriver sån at ikkje alle forstår det, men ka er poenget med å lage en heil masse poster for å kritisere. Forstår du ikkje ka han skrive så trenger du ikkje å svare. For å svare på spørsmålet skal du opp i toppen av hotellet der skal du opne ei dør med den nøkkelen du fant nede. Håper dette hjelper. -slutt å kritiser alt som ikkje er like perfekt som deg sjølv- Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Sætrefjell : LOL @ avatar !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg