Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Hei Jeg kjøpte meg for ei stund siden ny skjerm (Acer AL2216W) og er svært fornøyd med den. Nå er saken den at hver gang jeg viser 3D, enten det er et spill eller skjermspareren "3D rør", låser maskinen seg slik at eneste mulighet er å restarte. Jeg har virkelig ikke peiling på hvorfor dette skjer. Før hadde jeg 17", og jeg lurer av og til på om det kan være at skjermkortet og maskinen i seg selv som ikke er kraftig nok til å kunne vise 3D på 22-tommeren. Jeg har lastet ned og installert de nyeste skjermkortdriverene. Noen forslag? Endret 16. juni 2007 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Oppdater BIOS, chipset, skjermkort drivere og DirectX (februar update eller senere). husk: oppdatering av nVidia kort: start maskinen i sikkerhets modus, avinstaller driver, slett kattalog som heter "nVidia", start om maskin på vanlig måte, installer driver, start om maskin. Endret 15. juni 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Oppdater BIOS, chipset, skjermkort drivere og DirectX (februar update eller senere). husk: oppdatering av nVidia kort: start maskinen i sikkerhets modus, avinstaller driver, slett kattalog som heter "nVidia", start om maskin på vanlig måte, installer driver, start om maskin. 8870161[/snapback] Hm. Ser på asus.com at de eneste "nyhetene" med seneste bios er støtte for andre prosessorer. Noen ide om hvor jeg kan få tak i nyeste bios til Ati radeon x850xt (agp) ? Edit: Drit i. Problem solved! Måtte oppdatere bios.. Endret 16. juni 2007 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå