Xenphon Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Ja, som navnet sier, så er vi en gjeng som har startet opp vår egen klan, Frozen Retribution. De som kunne tenke seg å joine, er velkomne. Her finner du siden vår. Håper noen har lyst til å bli med. Vi har spillekvelder og klankamper, så det er ikke noe mangel på det. Spillene som spilles mest er Resistance og Motorstorm, med Resistance som en klar 1'er. Håper noen tar turen innom. - Xen Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Tja, kanskje det? Jeg spiller litt Resistance, og savner noen "faste" å spille med. Hvordan er aldersgjennomsnittet? Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Tja, kanskje det? Jeg spiller litt Resistance, og savner noen "faste" å spille med. Hvordan er aldersgjennomsnittet? 8871013[/snapback] Her er en liten quote fra forumet deres: Alderskrav I de fleste tilfeller må brukeren også gå på ungdomsskolen, men vi kan godta unntak. Pentum er et slikt unntak, men ingen vil tro at han går i 7. klasse uansett. Han oppfører veldig modent for sin alder. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 no offence, men jeg hadde følelsen av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå