2bb1 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Er Thermalright Ultra-120 Extreme sin festeanordning forandret det siste året? Sitter nemlig meg en ny her nå, men lurer på om jeg fortsatt trenger noen "O-ringer" mellom kjøler og feste for å få nok press. Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Det er jo kommet en ny TRUE som er lagt av BARE kobber. Veier visstnok 1,8 kg! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Hehe, ja men det hjalp dessverre ikke meg. Ser ut som den er uforandret, men orket ikke gå ned i kjelleren for å finne o-ringer. Kan ikke si jeg bryr meg nevneverdig lenger Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Noen som har hørt noe om festebraketter for i7? Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hmmm,, hva er forskjellen på Thermalright IFX-14 og Thermalright Ultra-120 eXtreme? Tempraturmessig altså, skal bruke den til og kjøle en Q9950 som kommer i hus snart... Er det noen bedre kjølere på markedet? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Her er en liten test du kan se på. Lenke til kommentar
Gernia Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Her er en liten test du kan se på. Takker Blir nok Thermalright Ultra-120 eXtreme, siden det ikke var en så stor variasjon i tempsa at det var verdt 300 spenn Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Ser ut til at Bit-Tech har fått tak i en TRUE kjøler til s1366 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Ser ut til at Bit-Tech har fått tak i en TRUE kjøler til s1366 la oss da håpe at de kommer med festebraketter for i7, blir for dumt og må bytte ut en meget fin TRUE, blir dyr nok med ny cpu, hk og minne Det er jo kommet en ny TRUE som er lagt av BARE kobber. Veier visstnok 1,8 kg! blir vel litt som schyte ninja CU, var vist lite og hente på temps der. Her er en liten test du kan se på. er stor den der IFX-14 .... Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg har tatt kontakt med Netshop for å få dem til å ta inn Ultra120 Series Fan holder -jeg liker ikke de metall strengene som følger med, og bruker derfor strips i dag på Noctua vifta som jeg bruker. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 OK -fikk E-post fra Netshop akkurat. Fan-bracketen til TRUE skal tas inn, og viftene til Thermalright tas også inn, og disse bør være på Netshops lister i løpet av uka. Thermalright viftene er nå i Netshops prisliste og i prislista til Microplex -viftene fås i 1000, 1300, 1600 og 2000rpm utgaver til 159,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå