FranzJosef Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Skal selge noen dekk, det står dette på de: Continental 165/80 R13 83T For det første, er det helårsdekk eller piggfrie vinterdekk? Regner med det er en av de, men vet ikke hvilken, kan man vite det ut fra ovenstående info? Hvor mye kan jeg ta for disse dekkene? Helt grei struktur i de, pent brukt og trygt over 3 mm. Er det lett å bli kvitt slike brukte dekk? Fra infoen betyr dette at det er 13" hjul? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Disse får du nok ikke stort for. Nye ligger dimensjonen fra 250 -> oppover.. Dette er nye dekk Lenke til kommentar
FranzJosef Skrevet 16. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2007 250 kr?!??!?!?!?!? Det var billig det. Toppers, hvor er det? Gi meg stedet. DER vil jeg kjøpe dekk!! Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg gir deg et laken for dekka, blien og geita di. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 250 kr?!??!?!?!?!? Det var billig det. Toppers, hvor er det? Gi meg stedet. DER vil jeg kjøpe dekk!! 8872451[/snapback] Interdekk Dekkonline Disse to har blandt annet dekk i den dimensjonen til 250,- pr. dekk. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 17. juni 2007 Del Skrevet 17. juni 2007 (endret) De dekka du nevner der (T-dekk er forøvrig sommerdekk), ligger vel på omtrent 3-500 hos oss. Continental Eco Contakt, tenker jeg, med mindre de er urgamle. Selger du dem med felger kan du vel få noen kroner for dem, 1-2k kanskje? Den dimensjonen passer jo på mange biler, men er ikke mange som kan legge dem på felg selv. Endret 17. juni 2007 av SilverCRX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå