Gå til innhold

Rumble i SIXAXIS?

Naramar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er 99% sikkert at Sony jobber med vibrasjonskontrollere. Den største hindringen ryktes å være batterilevetiden.

Hvis ikke produktet blir godt nok vil de trolig ikke slippe det ut på markedet siden det vil bli PR-messig vanskelig å forklare.

Folk vil føle seg snytt...

Lenke til kommentar
Det er 99% sikkert at Sony jobber med vibrasjonskontrollere. Den største hindringen ryktes å være batterilevetiden.

Hvis ikke produktet blir godt nok vil de trolig ikke slippe det ut på markedet siden det vil bli PR-messig vanskelig å forklare.

Folk vil føle seg snytt...

8874567[/snapback]

Erfaringsmessig er vel Sony fullstendig truende til å gjøre akkurat dette :roll: .

Uansett, hadde vært fint med rumble for Ps3, for det er jævelig digg når kontrolleren vibrerer skikkelig i spill som GoW når Ares skyter flammekuler mens du løper. Problemet er at dette sannsynligvis vil skje på kraftig bekostning av batteritid - ting som rubmle er veldig "dyrt" å drive med tanke på elektrisitet. Jeg tar heller spaker uten rumble som kan spilles med i 10-12 timer uten å lades enn spaker med som må lades etter 1-2.

Lenke til kommentar

Ærlig talt så bryr jeg meg pent lite om det er rumble eller ei. Tenker aldri over det uansett. 10 minutter inn i et spill så er det i grunn hipp som happ for min del.

Er jo klart at jeg setter pris på rumble på Wii'en og 360'en. Men når jeg setter meg til å spille på PS3'en, så tenker jeg absolutt ikke noe over at den ikke har rumble.

Lenke til kommentar

øøøh..nå er det plutselig snakk om batteri levetid her..men min x360 kontroll vibrerer, er trådløs..og varer i mange mange timer i gangen..hvor er problemet..?

tipper ikkje den motion sensing greia bruker så mykje strøm. sony får inngå en avtale med duracell..going and going and going..;)

Lenke til kommentar
Wii-moten har jo både motionsensing, rumble og en høyttaler samtidig som batteriet varer i mange timer.. Ser ikke hvordan dette skal plutselig bli et problem for Sony.

8879833[/snapback]

Kanskje fordi vanlige batterier er litt sterkere enn det batteriet som er i Sixaxis.

Lenke til kommentar
Wii-moten har jo både motionsensing, rumble og en høyttaler samtidig som batteriet varer i mange timer.. Ser ikke hvordan dette skal plutselig bli et problem for Sony.

8879833[/snapback]

Batteriet i sixaxis varer MYE lengre enn det som er i wiimoten. Kanskje de vil prøve å holde det sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...