Gå til innhold

Erfaringer med Silverstone SST-TJ07?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal kjøpe ny PC til høsten og har ser nå litt på kabinetter. :) Jeg er for det meste interessert i stilrene kabinetter, og ikke de med ekstra mye bling-bling effekter. :)

Jeg skal ha vannkjøling i kabinettet, en ThermalTake 1200 w PSU (siden den koster kun 100 kr mer enn 1000w fra TT) og 8800 GTX til nå da. Det blir nok helt sikkert noen forandringer til høsten. :)

Jeg lurer derfor på om det er noen som har noen erfaringer med Silverstone SST-TJ07? Tror dere det vil romme det jeg skal putte inn i det? :) Bare skriv kort, fordeler og ulemper osv.

Vannkjølingssettet som skal inn i det: Swiftech H20 Apex Ultra

Kan dere ta noen bilder innvendig dersom dere har dette kabinettet? Hadde satt stor pris på det. :)

Mvh LockBreaker :)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt etter hvor mange harddisker du har, kan du putte dem i harddiskbur som du fester i front, eller henge dem i o-ringer i front, eller bruke adaptere for 5,25"->3,5", finnes en drøss slike, og sikkert endel som vil ta seg bra ut i dette kabinettet (stilrent, som du vektla).

Du får tråle nettbutikker som selger Siverstone-kabinetter etter dør m/ vindu, eller eventuelt lage et selv, ikke så vanskelig hvis du har verktøy, og tar deg litt tid. Blir ikke så dyrt heller hvis du bruker plexiglass.

Lenke til kommentar

Kabinettet har kjempe god plass til vannkjøling eller en ekstra psu. God løsning til harddiskene, og bra kjøling til de. GTX kortet mitt har nesten for stor plass i dette kabinettet :D

Kabinettet er kjempestilig synes jeg. Litt kult å ha ikkje så mange andre har, sånn som lianli kabbissene. Dyrt er kabinettet, men det er verd det :D

Lenke til kommentar
Mange takk for alle svar. :)

Det er bare å komme med flere erfaringer, setter stor pris på det. :)

Til Nizzen: Vil det gå å montere de hdd burene med vifte, der de optiske enhetene monteres? :)

Mvh LockBreaker :)

8872858[/snapback]

Det går nok ann, men jeg ville heller ha kjøpt et par av disse og satt inn. Det har jeg gjort og ser heftig ut og vips, man har 8 hd plasser med GOD kjøling. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...