Great_cornholio Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Hvilke sang(er) er det du syns er fin(e)? for saks skyld så; Med fin mener jeg: En rolig sang som omtrent for deg til å gråte:) en sang som får følelsene til å sprudle:) med andre ord, en nydelig sang. her er mine: Bryan Adams - When you love someone Cascada - everytime we touch (slow) Celine Dion - A new day has come Celine Dion - Because you loved me Celine Dion - It's all coming back to me now Celine Dion - My heart will go on Enrique Iglesias - Escapar/escape Enrique Iglesias - Hero/heroe Flipsyde - Happy birthday Frankie J - Daddy's Little girl Gary Jules - Mad World James Blunt - Goodbye my lover Jeff Buckley - Hallelujah Mario - Let me love you Michael Jackson - I just can't stop loving you Michael Jackson - Man in the mirror Michael Jackson - remember the time Michael Jackson - You are not alone Phil Collins - You'll be in my heart Richard Marx - I will be right here waiting for you Richard Marx - Now and forever Savage Garden - Truly madly deeply Toni Braxton - Unbreak my heart Westlife - I wanna grow old with you Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeff Buckley - Hallelujah Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Dire Straits; Brothers in Arms End of discussion! Steng, takk. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Yoko Kanno - Voices fra anime serien "Macross pluss" Yoko Kanoo - Infinite Universe Intro sangen til Anime filme "Ghost in the shell" Farllig rase - Pils og pøls Klovner i kamp - Sånn ruller vi / Syng / Valsen Tiesto - A tear in the open Banana Airlines - Normenn er gale Endret 15. juni 2007 av Fritz0r Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Regner med denne blir stengt ganske snart som en telletråd Særlig om ingen kommer med bedre begrunnelser enn det har blitt gjort til nå. Selv er Thomas Dypdahl-Henry, Kings Of Convenience-Cayman Islands og Audioslave er spesielle i den betydning at melodiene er gripende og fine. Kunne også nevnt Frozen av Madonna,men den skjemmes jeg rett og slett over at jeg liker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg