eXtreme-501 Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Currywurst og Bratwurst er godt Men jeg har ikke peil hvor man får kjøpt Currywurst i Norge.. Også lurer jeg på hvor man får kjøpt sånn Hot-Dog dressing som de har på bensinstasjoner og sånt?? Endret 16. juni 2007 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Bacongrill med ost i et pølsebrød som har vært på grillen, pluss Idun ketsjup og sprøstekt løk. Da snakker vi sommer. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Kalkunpølser, baconpølser, burgergrill er mine topp tre. Er ikkje noko kjempefan av pølser, så alt som smakar anna eg standard pølse er positivt. Poetsalat i botn, kanskje litt salat, ketchup og barbequesaus. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Grillpølse med bacon rundt er ikke baconpølse. Baconpølse er pølse med bacon inni. (Sånn, nå har jeg skrevet ordet pølse så mange ganger, at det gir ingen mening lengere). Lenke til kommentar
4MB Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Så man får kjøpt baconpølse i butikken? Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Så man får kjøpt baconpølse i butikken? 8873597[/snapback] Ja. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Jeg synes pølseutvalget i år er bra. Kjøpte noen pølser med jalapeno og ost inni forrige helg, de var knallgode. (Grillet, selvsagt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå