Gå til innhold

HP Pavillion dv6000 finner ikke WLAN-kort.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
duh, jeg sier bare "kjøps loven"

maskinen skal fikses for samme feil KUN 2 ganger, uansett hva deler som byttes, ved 3 gangs service for samme feil skal du tilbys ny maskin eller penga tilbake.

Go Norske Kjøpsloven FTW !

8873898[/snapback]

Eventuelt Forbrukerkjøpsloven, som faktisk gir deg de rettighetene.

Lenke til kommentar
duh, jeg sier bare "kjøps loven"

maskinen skal fikses for samme feil KUN 2 ganger, uansett hva deler som byttes, ved 3 gangs service for samme feil skal du tilbys ny maskin eller penga tilbake.

Go Norske Kjøpsloven FTW !

8873898[/snapback]

Gjelder dette bare innenfor garantitiden? Dvs at du må ha hatt samme feilen 3 ganger på 1 år?

Lenke til kommentar

Tee: holder med at du nevner "kjøps loven" til utsalgs sted eller service verksted.

Sindre1: 5 år i Norge.

Om 2 servicer er gjort for og fikse samme problem, og problemet kommer tilbake, kan du kreve kjøpet hevet eller ny maskin.

Dette gjelder uansett om de har byttet forskjellige deler.

feks at maskinen har intermittent "Peep" og de har byttet CPU på ene servicen, og hovedkort på andre, og de vil bytte Wifi på 3. så kan du si nei, bytt PC'en.

Den gammle kjøpsloven så var det 3 servicer med samme deler, så den nye er forbedret.

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar

Merka at USB portene heller ikke fungerte, så da må det være som dere sier, at HK er kaputt.

Etter å ha lest dette er jeg helt overrasket. Har alltid trodd at HP var ganske greie PCer :|

Takk for all informasjonen!

Var iallefall kjekt å høre om den nye Forbrukerkjøpsloven angåenda 2 reperasjoner :D

Lenke til kommentar

Som jeg sa tidligere så er det HK som er defekt. Fattern fikk beskjed at det var ikke den første maskinen med dette problemet, at det var en feil som er på disse maskinene. Nytt HK skal gjøre susen, men at folk sier HP er dårlig for denne feilen som ikke gjelder hele HP sortimenter er rart. Se på Asus, MSI osv på HK fronten, der hadde mange problemer med A8N SLi-Deluxe, men dette ble rettet og funket fint. Slik vil det alltid være at noe ikke funker, skal vi gi f i HP, så må vi det med mange andre leverandører også + hvem sier at HK er laget av HP? kan være andre bærbare med samme HK på markedet?

Lenke til kommentar
hvem sier at HK er laget av HP? kan være andre bærbare med samme HK på markedet?

8878485[/snapback]

Problemet gjelder alle som har brukt samme revisjon av HK, og det er ganske mange. Men siden HP selger flest maskiner, vil det naturlig nok være flere HP-kunder som får problemer enn fra andre produsenter.

Lenke til kommentar
hvem sier at HK er laget av HP? kan være andre bærbare med samme HK på markedet?

8878485[/snapback]

Problemet gjelder alle som har brukt samme revisjon av HK, og det er ganske mange. Men siden HP selger flest maskiner, vil det naturlig nok være flere HP-kunder som får problemer enn fra andre produsenter.

8878590[/snapback]

Var noe slikt jeg skulle fram til, men er ikke like enkelt med ordbruket når hodet begynner å se for seg senga.

Lenke til kommentar
Maskinen går det bra med, men eksamen, den missunner jeg deg ikke. I fjor var jeg oppe i Kjemi muntlig, angrer som en hund på at jeg tok realfagene.

Håper det går bra med deg da, lykke til!

8881037[/snapback]

Tusen takk! Trenger det! :)

Offtopic, men kan du gi meg tips? Hvordan det fungerte osv? :S er livredd :(

Endret av moppskaft
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...